torek, 11. oktober 2016

PONOVNA POVEZAVA

    
Tega dne sem preko spletne banke opravila samoiniciativno plačilo računa za opravljeno storitev Ponovne povezave v vrednosti 333 €. V obvestilu o plačilu je bilo navedeno, da bo nakazilo, izvedeno dne 28. 7. 2014 na Simonov tekoči račun. 

      Kaj točno me je k temu navedlo? Nihče ni od mene ne zahteval, in predvidevala sem, da tudi ne pričakoval poplačila za opravljeno storitev. 

    Spomnim se, da sem bila ves dan obdana z veliko pozitivne energije, občutkom sreče in z mislijo, da sem ljubljena.  


      Kaj nisem lepo skrbel zate ves ta čas? Zato si vendar zaslužim plačilo, se je v meni prebudil vzgib in mi dal glavni povod. Da je potrebno plačati za vse, kar se nam zgodi. 

    Ne verjamemo, da lahko prejmemo darilo, za katerega nihče ne zahteva plačila. Ker ga prejmemo iz univerzalnega duha, ljubezni, ki je vsakomur dostopna. 

      Kaj bi se zgodilo, če ne bi imela v sebi občutka, da sem nekomu nekaj dolžna? 

     Sprejela bi ponujeno roko, darilo, ki mi ga je pripravilo življenje in bila preprosto hvaležna. 

      Jaz pa sem iskala nekoga, da mu poplačam nekaj, kar mi je bilo podarjeno. 

    Kako in zakaj? Človek zahteva in išče brezpogojno resnico, ko pa tja pride, jo največkrat sprejme kot največjo laž. 

      Je to možen odgovor? 

      ...

(odlomek iz knjige VZHOD SONCA - PONOVNO SIMONCA)
Avtorica: Simona Babič

***
Kakšno preizkušnjo pa vi pravkar doživljate v svojem življenju?

Ali lahko sprejmete misel, da si VSE, prikličemo sami?

Da smo mi sami kreatorji dobrega in slabega in da točno to, kar doživljamo tudi potrebujemo, da bi zrasli in znali zase veliko lepše poskrbeti!

Vse se zgodi z namenom! Namenom, ki so ga poustvarile naše misli, ki tečejo s tokom časa, zavedno in nezavedno, svet pa bo poskrbel, da se zgodi ... v najvišje dobro nas, kot tudi vseh vpletenih.

Postani sam sebi Bog in Bog ti bo stal ob strani! 

Pisarka Simona & Simon

Ni komentarjev:

Objavite komentar