sreda, 5. oktober 2016

ČUDEŽI SE DOGAJAJO. (III. del)

Danes pa nekaj za vse, ki vas zanimajo malo bolj skrivnostni čudeži. Kot sem doživljala, lahko pišem iz izkušenj, tokrat ne kot Pisarka Simona, temveč kot Simona Babič.

Razkrila bom čudež, ki sem ga doživela pred pisanjem svoje prve knjige VZHOD SONCA – PONOVNO SIMONCA.

V sled dogodkov v poletju 2014 je november 2014 narekoval pisanje knjige. Pretežni del vsebine sem kanalizirala, podatke pa črpala iz treh dnevnikov, ki sem jih spisala v treh poletnih mesecih.

Vsi so napisani na osnovi telepatskih sporočil človeka, ki ga v knjižnem prvencu imenujem Simon.

Še en zelo pomemben podatek. Da so nastali dnevniški zapisi na osnovi telepatskih sporočil, posredovanih pretežno v nočno – jutranjih urah, še do nedavnega nisem niti sama ozavestila.

Menila sem namreč, da so posledica preveč živih sanj ali bujne domišljije.

Odgovore na številna vprašanja v zvezi z nastankom svoje knjige sem raziskovala in naključno prejela z zakasnitvijo. Verjetno bom zelo težko sploh razložila, kako je nastala ta knjiga, ker to na svoje vrsten način sama še vedno raziskujem.

Vem le, da sem se ves čas upirala občutkom in iskala obrazložitev z razumom. S prejeto pomočjo pa sem razvozlala, na kakšen način sem v resnici sporočila prejemala. S telepatijo!

Jasno! Saj čudežev ne prepoznamo takoj. Zgodi se, da se nam razkrijejo, ko je zanje pravi čas.



***

Za vse, ki vas malo podrobneje zanima, kaj telepatija sploh je, podajam kratko obrazložitev.

Beseda telepatija je sestavljena iz dveh besed: tele daljava, pathe – občutiti, ki izhajata iz grščine. Pomeni občutenje/sočutenje na daljavo. Je nekaj nadnaravnega, saj omogoča pogovor brez prisotnosti telesa in brez besed, torej na daljavo.

Preprost primer, ki ga je že vsak doživel: na nekoga ste pravkar pomislili in ta vas je v kratkem poklical ali obiskal.

Obstaja celo več vrst telepatij, in sicer preko čustev, občutkov, v frazah ali besedah, v obliki notranjih slik ali zvokov. Telepatija v frazah in besedah je najtežja. Za telepatsko komunikacijo sta vedno potrebna dva.

Če vas podrobneje zanima, kako telepatijo razvijamo in izvajamo, lahko raziskujete sami. Morda pa vam v kakšnem naslednjih člankov to novo vedenje razkrijem tudi sama.

Kot zanimivost še navedem, da jo je raziskoval tudi Albert Einstein.

Telepatija je najmočnejša med ljudmi, ki se imajo radi. Da pa pretok misli teče, je potrebno, da je energija ljubezni vzajemna. To pomeni, da mora teči od prejemnika do pošiljatelja in obratno.

Ta energija ljubezni je energija naše duše in edina lahko odstrani vse ovire pri prenosu misli.

Na kratko je v Wikipediji zapisana definicija:
Telepatija je parapsihološki pojav, pri katerem gre za nebesedno komunikacijo oziroma prenos misli.
***

Torej! Šele veliko časa po nastanku svoje knjige sem dojela, da je nastala na osnovi tega parapsihološkega pojava, o katerem se mi v času pisanja knjige ni niti sanjalo.

Dnevniški zapisi kažejo, kako tekoče je potekal dialog med mano in Simonom in se smiselno nadgrajeval ter razvijal v želeno smer. Večina jih je v knjigo tudi vključena.

Ker pa pojava med samim časom dogajanja nisem dojela, razumela oziroma je pošiljatelj precenil moje sposobnosti razpoznavanja, sem v svoji prvi knjigi nekaj dnevniških zapisov namenoma izpustila.

Že tako ali tako je bilo v tistem času vse doživeto izven dometa mojih sposobnosti za razpoznavanje nenavadnih dogodkov. Ves čas se je vame tihotapilo vprašanje: »Kaj pa se meni v resnici dogaja?« »Sem še pri pravi?«

Dokler si dogodkov ne znamo razložiti z razumom, tako dolgo nas begajo.

Delno nadgradnjo dela s telepatijo sem vnesla v svojo drugo knjigo in obelodanila še kakšno skrivnost, ki sem jo prvič izpustila.

Vsakič, ko v svojo sestavljanko dodam manjkajoči košček in se slika vedno bolj jasni, se počutim preprosto povedano fantastično!

Če samo pomislim, kako ljubeče sta se najini Duši sporazumevali brez besed in se ob enem razvijali, rastli in se ne nazadnje tudi igrali, me ponovno zalije neizmerljiv val hvaležnosti.

Hvaležnosti za doživljanje čudežev življenja!

Si predstavljate, da napišete knjigo na osnovi telepatskih sporočil?
Legendary, awesome, nevjerovatno, magično, neponovljivo božansko … hehe …



Zapis: Simona Babič

Ni komentarjev:

Objavite komentar