četrtek, 15. september 2016

Pa sem te ... POŠTENO POTEGNILA ZA NOS!

TVOJE IZKUŠNJE TE BODO POTISNILE NAPREJ!
Pa sem te ... pošteno potegnila za nos!
Ampak točno toliko, kot si si to dopustil sam.

Namreč dovolil si si, nehote in izhajajoč iz lastnih izkušenj, izoblikovati mnenje, o čem govori knjiga VZHOD SONCA - PONOVNO SIMONCA.

Na osnovi ene same zgodbe, objavljene včeraj, 14. septembra 2016, z naslovom MEHURČKI (erotična zgodba) si rekel nekako tako:

"Aha, sedaj pa vem, o čem teče beseda v tej knjigi!"

A res? A ti povem, da sem te namenoma zavedla? V resnici se ti niti ne sanja ...

Zakaj sem to storila? Zato, da ti pokažem zrcalce in ti ponovno povem: "Nič NI tako, kot se nam zdi!"

Te lekcije se učimo VSI, in to vsak dan znova. Ko misliš, da nekaj veš, da tako JE, boš kmalu dobil izkušnjo, da v resnici nimaš pojma.

O "kakšni ali kateri" ljubezni je govora v moji knjigi, vedo le tisti, ki so jo prebrali. Pa še med njimi so taki, ki so povedali, da je NE razumejo.

Vsak bo ob branju doživljal različna/svojstvena čustvena stanja. Vsa pa so vedno odraz njihovih življenjskih izkušenj.

Da boš bližje resnici, se boš moral lotiti branja po bližje.

Ti pa z naslednjim odlomkom, ki sledi v knjigi točno za zgodbo MEHURČKI, nakažem eno izmed smeri, v katero se v resnici podaja vsebina moje knjige ...

***
   Mogoče boste v zgodbi zaznali, kako se tepe z vsem, kar pišem v tej
knjigi. Mogoče vanjo niti ne sodi. Ali pač! Ravno zato, da razbije eno
skrajnost in prikaže drugo.

   Vem, da sem želela slišati, da je nekomu všeč, kar ustvarjam. Zato
sem bila pripravljena narediti nekaj proti sebi, samo da bi dobila zunanjo
potrditev in s tem zunanjo moč, ki sem jo iskala. Pa mi je to bilo tako
nujno potrebno? Očitno že.

   Takrat še nisem razmišljala o svojih notranjih močeh, ki jih zagotovo
imam zakopane globoko v sebi. Danes vem, da bo prišel čas, ko ne bom
več delala, kar v resnici ne čutim, da je del mene. Samo to spoznanje me
bo v prihodnosti navdihovalo. Neskladje v delovanju s samim seboj lahko
prinese samo trenutno zadovoljstvo. Biti nagrajen in dobiti potrditev od
drugih, da si dober in uspešen, je nekaj kar v bistvu vsi iščemo.

   Nikomur mi ni potrebno dokazovati, da je tako in nihče ne rabi tega
dokazovati meni. Vem, da je tako. Ne bom več dvomila in nič mi ne bo
več vzbujalo dvoma. To je popolno zaupanje.

   Poiskati moč v sebi, to pomeni popolnoma zaupati vase.

   Biti všeč samo sebi, ko ti postane malo mar, če bo to še komu po
meri, to je pa notranja moč.

   In če sem čisto odkrita, mi je ta misel postala tako všeč, da jo bom
uporabila kot svojo Zvezdo vodnico za delovanje v prihodnje.

   Kaj mi mar, če in komu sem všeč? Kaj mi mar, kaj si drugi mislijo o
meni?

   Meni je in bo pomembno samo to, kar je v skladu z mojo dušo in
mojim srcem. To je z vsem, kar nosim v sebi.

   Hvaležna sebi za to posebno darilo!

(odlomek iz knjige VZHOD SONCA - PONOVNO SIMONCA)

Ni komentarjev:

Objavite komentar