petek, 9. september 2016

DUŠA LJUBEZNI


Ker sem Duša ljubezni, je moja ljubezen na dlani.

Raziskujem, vse kar mi pride pred oči, ob uho, pod roke, na jezik in v srce.

Tako iščem, kaj to sploh pomeni biti Duša. Povezujem se z ljubeznijo v Duši. Prisluškujem, kaj mi prišepetava, katero pesem poje. Samo meni.

Resnično želim slediti le njej, njeni nameri in verjeti, da je vse možno. Dokler bom razmišljala samo z razumom, se bom v resnici od nje oddaljevala.

Duša hoče svobodo pred mojimi mislimi. Hoče na plano, brez mojih omejitev, kako bi nekaj moralo biti, kaj je prav, kaj ne in zakaj. 

Zavestno se selim v srce, poslušam njegov utrip in se naslanjam na dih, ki ga zajemajo pljuča v enakomernem ritmu. Umirjam nemirnega duha v sebi, ki se sestavlja v zavedanje: »SEM!«

Naval obrazov pred mojimi očmi mi slika ljudi, ki so ta hip v ospredju mojega življenja in jih ne želim izgubiti. Sicer brez navezanosti, ki pomeni bolečino posebne vrste, pa vendar …
***
Duša ljubezni nosi v sebi vedno polovico svoje duše. Druga polovica, ki po navadi živi v naši bližini, jo morda že poznamo ali pa je celo naš dušni partner, nas sestavi v celoto.
(Navajam statistični podatek, da je vsak stoti par že eno dušni par.)

Zanimivo, kajne? Dušna povezava z dušnim partnerjem se zgodi, ko se ozremo na drugo polovico svoje duše, na neznano stran naše duše. Daleč vstran od vseh naših, nam lastnih prepričanj in zaverovanj.

Koliko odpovedovanj ljubezni je bilo nekoč zaradi golega preživetja, socialnega statusa ali interesa najbližjih. Se to dogaja tudi danes?

Zagotovo se tudi danes še soočamo z zakoreninjenimi vzorci, zastarelo tradicijo vzgoje ali verskimi prepričanji.

Verjamem pa, da se današnji razvoj usmerja v iskanje prave, nove ljubezni, pred vsemi ostalimi dogmami in stereotipi.

Aktiviranje nove ljubezni nosi v sebi novo življenje. Ljubezen sedaj iščemo na več nivojih. Nekateri iščejo novo srečo preko vzpostavljanja ravnovesja, drugi preko boja.

Nekateri iščemo novo ljubezen preko razvoja in nekateri iščemo novo svobodo ravno preko odnosov.

Poglej, kje je Tvoja dušna ljubezen!

Raziskuj, kakšna vrsta Duše si. Ni nujno, da si Duša ljubezni. Lahko si Duša življenja. Lahko živiš s sorodno Dušo, morda si v karmičnem partnerstvu.

Kakšen je tvoj srčni spol? Srčni spol ti pove, ali si po srcu moški ali ženska? Če si po srcu moški, potrebuješ ozemljitev, vendar, kar veš, veš.

Če si po srcu ženska, si bolj praktičen, bolj zaprt, morda ne govoriš vedno, kar misliš in imaš zato svoje razloge. Stvari bolje občutiš.

Upoštevanje pomembnosti Duše, te bo odvrnilo od navadnih misli, da se boš lažje odprl zavesti ljubezni.

Išči ljubezen v Duši. Povezuj se z ljubeznijo v Duši.

Bog čuva dušni par! Kajti dušni par je popolni par!

Pisarka Simona in Simon

Ni komentarjev:

Objavite komentar