sobota, 28. januar 2017

PRIDE TA ČAS …


Pride ta čas in hvala Bogu, da pride, ko spoznaš resnico o sebi.

Nismo mi to, kot nas vidijo drugi. Kajti drugi nas vidijo skozi prizmo svojih izkušenj in ocenjevanja, kar izhaja iz njih samih.

Ti, ki se ne cenijo, ne spoštujejo ali nasploh o sebi nimajo lepega mnenja, ga ne morejo imeti niti za druge.

Vsi, ki mislijo, da jim bodo drugi podali sliko o njih samih, se motijo.

Nikoli ni to, kar ti drugi povedo o tebi, resnica. Tvoja resnica je velikokrat še tvojim očem prikrita.
*
Kako vem? Preprosto. Tudi sama sem stavila na mnenja drugih. Najprej so mi govorili starši, kakšna Jaz sem. Kasneje učitelji, znanci, prijatelji, sodelavci … In veliko sem razmišljala o besedah, izgovorjenih in namenjenih meni osebno.

Vsi se s tem ukvarjamo. Kaj nam je kdo rekel ali naredil. Hrepenimo po lepih besedah, priznavanju, pohvali in kar je še tega. Ko nas nekdo vidi v negativni luči, nas boli. Kot boli tega, ki nam jih je namenil.

Kajti, tisti, ki o nas slabo misli, misli slabo o sebi. Njega boli njegova lastna bolečina in tema, v kateri se koplje. A nekega se bo vsak srečal s svojo svetlobo.

Tisti, ki to vedo, vedo že veliko!

Nikoli se ne odzivajte na žaljivke in zmerjanja drugih z agresivnostjo, užaljenostjo in prizadetostjo. Vi sami pri sebi dobro veste, da niste to, za kar so vas »ožigosali«. Vi niste na primer zabiti, neumni, bedasti, štorasti …, vi niste izrekli ničesar slabega. To je bilo izrečeno vam, namenjeno vam, vendar TO NISTE VI!

Kaj vi v resnici ste, morate spoznati sami. Ni nikogar, ki bo vam povedal kakšni ste. To veste samo vi.
*
Zakaj so torej tako zelo pomembna bitja svetlobe, angeli in vodniki iz onstranstva in pa seveda VSI svetli ljudje, ki so to spoznali že ZDAJ in tukaj na Zemlji?

Zato, ker so naši PRVI pomočniki do teh spoznanj.

In spet bom izhajala iz svoje izkušnje. V roku treh let sem srečala dva človeka, ki sta znala osvetliti ta občutek in to zavedanje v meni. Seveda sem imela ob sebi še druga svetlobna bitja, ki jim morda ne vem imena ali pa tudi vem. Ni pomembno.

Ta dva človeka, moški in ženska sta vsak na svoj način povedala, tudi z besedami, kako dragocen in poseben človek sem. Kajti jaz o sebi nisem imela ne dobrega ne lepega mnenja. Bila sem polna samoobtoževanja in samopomilovanja. Tako deluje večina, pa če si to, kdo prizna ali ne.

Navidezna napihnjenost, pomembnost in poveličevanje samega sebe, ni v resnici nič nekaj boljšega, naprednejšega ali lažja pot do resnice, ki jo na koncu moraš izvedeti o sebi.

Vse napihovanje o sebi ali vse zaničevanje sebe, oboje NI resnica. Resnica se skriva globoko v nas samih. Za nas pa bo dobro, da jo čim prej spoznamo. Sicer pa slej kot prej se bo to tudi zgodilo …
*
Kot sem omenila, sem dobila v življenju priložnost spoznati moškega in žensko, ki sta osvetlila to spoznanje. Vsak s svojo energijo. To pomeni, osvetlila sta moj ženski in moški princip delovanja. Vsak na drugačen, njemu lasten način, ki pa je izžareval samo svetlobo bitja, ki v sebi nosi moč čiste in brezpogojne Ljubezni in sprejemanja.

Ker sem bila med tistimi, s slabo samopodobo, sta »vedela«, kako osvetliti v meni to zmoto. Pokazala sta mi ogledalo in povedala, kaj onadva vidita v njem. In videla sta ČUDOVITO BITJE, Z VESELO DUŠO, POLNO LJUBEZNI. Skratka videla sta vse najlepše in najboljše.

Ta njuna podpora in resnica o meni je zlagoma pronicala skozi mojo zavest, da sem se počasi le začela zavedati, kako drugačna sem. Drugačna od tega, kar sem sama mislila o sebi.
*
Včasih potrebujemo, poleg vseh bitij svetlobe tudi svetlobo človeške energije. Si predstavljate, da vas nekdo vidi, sprejema in občuti BREZPOGOJNO?

Z vsemi, samo vam lastnimi posebnostmi, ki jih morda sam v svojem svetu še ni niti izkusil. Nima izkušnje s prav vašimi lastnimi izkušnjami. A, vas sprejema. Z vsem srcem in z vso radostjo, vas sprejema TOČNO TAKŠNE, KOT VI STE.

To je darilo življenja neprecenljive vrednosti. ZAKAJ?

Kaj je vendar hujšega od lastne ujetosti? V zmote, vzorce in navade, ki nas lovijo na vsakem koraku.

Razmislite, ali imate v življenju koga, ki vas SPREJEMA BREZPOGOJNO, VAS LJUBI BREZPOGOJNO? Vam ne razlaga, kaj bi bilo dobro, da spremenite na sebi, da bi mu bili po meri, temveč vas sprejema točno takšne, kot ste že zdaj.

To je svetloba, ki jo v resnici delijo ljudje, ki druge dvigujejo v njihovi zavesti in zavedanju o sebi.

Ne vem, ali razumeš, da lahko tovrstno pomoč prejme vsak. Za začetek se zavedaj, da nisi sam in PROSI.

Prosi z vsem srcem in dušo za pomoč in pomočniki se bodo pojavili. Tako ali drugače. V takšni ali drugačni obliki. Morda jih ne boš takoj prepoznal. Pa nič hudega.

PRIDE TA ČAS, ko jih prepoznaš in spoznaš. Ob predpostavki, da si ISKREN. Pa saj to ne bo pretežko, ker boš zaupal.

Kaj se zgodi potem? Ko osvetliš temo v sebi in se zavedaš, da si ČUDOVITA IN ČAROBNO LEPA OSEBA, postani za to izkušnjo samo HVALEŽEN. Iz cele svoje biti občuti hvaležnost, da si prejel tako sveto in dragoceno darilo.

Potem, ko prehodiš vso to pot in se zavedaš svetlobe in teme, v katero človek mimogrede zaide, se zavestno obrni proti svetlobi. In postani še sam tisti, ki boš posvetil drugim.

Zakaj se sprašuješ? Da, dobro vprašanje! Zato, da jim boš pomagal na način, kot si ga bil deležen sam. Več ljudi, ki bo občutilo hvaležnost in smelost biti to, kar v resnici so, brez občutkov krivde in bolečine, več jih bo znalo POSVETITI TUDI DRUGIM.

In ne ob-Upaj! Išči, raziskuj in potem odpri srce in izkusi veselje.

Pokaži še drugim ta izjemni brezkončni vodnjak svetlobe, ki napaja tebe in iz katerega lahko črpa VSAK, ki mu je mar.


Pisarka Simona@Simon

Ni komentarjev:

Objavite komentar