torek, 24. januar 2017

JOJ, KAKO SEM VESELA!

Ni daleč dan, ko se bom lahko svojim ljubim bralcem predstavila z novo spletno stranjo.

Uživam ob misli, da se veselite z menoj in da tako kot jaz, komaj čakate, da oživim profil Pisarke Simone.

Velike novosti se obetajo, tako glede možnosti spremljanja mojih dogodkov, vaših odzivov na prebrani knjigi in še marsikaj ... in pa seveda še večje možnosti objavljanja kratkih zgodb, ki jih zbiram že od leta 2009.

Tako je! Uradni začetek kariere Pisarke Simone lahko postavim v november 2009, ko sem dobila prvi pisateljski impulz. Najprej zase, potem za prijatelje in znance. Kasneje za sokrajane in prve objave v lokalnem časopisu.

Nekako tako označujem svoje delo, ko izhajam iz prve napisane zgodbe z naslovom CURLEK. Z njo bom opravila ponovni krst.

Z novo spletno stranjo bom dobila priložnost objavljati zgodbe, ki jih je že več kot za samostojno knjigo. Hkrati bom obelodanila nekaj zapisov z moškim, s katerim sva dobro leto dni vodila izjemno intenzivno in zanimivo dopisovanje, prepredeno z vsemogočnimi zgodbami, ki jih snuje življenje.

Da mi idej nikoli ne zmanjka, je splošno znano. Seveda mi jih ne bi uspelo uresničiti, če ne bi imela izjemne ekipe, ki je strokovno podkovana ne samo na svojem področju dela, temveč tudi širše.

Morda je primerno, da prav ob tej priložnosti omenim, da bi brez naslednjih članov ekipe, moje ideje ostajale zgolj na računalniku:

  • Erik Babič, urednik bloga in elektronski oblikovalec
  • Aleš Boškoski, grafični oblikovalec
  • Stojan Babič, tiskarna Babič

Pisarki Simoni ob strani pa stoji Simon, ki s svojo moško energijo osvetljuje njeno ženskost in jo navdihuje od tod pa vse do večnosti.

Hvaležna vsem!

Simona Babič

Ni komentarjev:

Objavite komentar