četrtek, 26. januar 2017

ZAKLENJENO – ODKLENJENO



A vam je znano, da zaklenjeno, v resnici prosi biti odklenjeno?
Zaklenjeno … karkoli!
Ljubezen nikoli ne zaklepa.
Zaklepa bolečina, žalost, strah ali sveta jeza!
V resnici pa v ozadju ostaja krik:
»Obstaja kje kdo, ki bi mi pomagal?«
»Me lahko kdo vidi, sliši, mi da roko …?«
»Ali kdo razume, da ne najdem izhoda?«

*

Prosim bodi z mano, pa čeprav si to samo ti, Dnevnik, v katerega zapisujem VSE svoje zaklenjene skrivnosti. In teh res ni malo. S kom jih naj delim, če pa nihče ne razume, kar občutim Jaz? Nihče ne razume, da ne morem biti nekdo drug, kot pa Jaz sem?
In Jaz sem nekdo. In o tem pišem. Vsak dan znova in še posebej v svoj Dnevnik.

*

Ko kdo najde ta skriti Dnevnik, poln skrivnosti, ga zamika, da bi ga odklenil. Preizkušnja je velika, a lastnik je nadel ključavnico. Brez dovoljenja se ne sme odklepati in buljiti v nekoga drugega. Brez vprašanja je nespoštljivo riniti v drugega, če se ta ne počuti varno, da bi zaupal. 

Če ti ne zaupa, je to njegova odločitev. Ne poznaš razlogov za njegovo odločitev. Razloge, da se je nekdo zaklenil pred tabo poišči v sebi, ne v drugem. 

Ali spoštujemo odločitev drugega, da se zaklene pred nami, ker ni razumljen? Ker ne sme biti to, kar je? Pa čeprav si najbolj od vsega želi prav to.

*

Ali starši spoštujemo svoje otroke in ne odklepamo s silo Dnevnikov svojih otrok? Se zavedamo, da nimamo pravice brskati po skrivnostih svojih otrok, če še niso pripravljeni spregovoriti?

Ali pa si vzamemo to pravico z izgovorom, da smo pač starši in moramo vedeti, kaj se z otrokom dogaja?

*

Halo!!! Najprej bo treba odkleniti še kaj drugega, kot pa Dnevnik svojega otroka?

Morda bo najprej treba odkleniti svoje Srce za sprejemanje otroka, takšnega, kot je. Drugo se bo zgodilo samo po sebi.

*

Ko pustimo bolečini, da izzveni, ko si opomoremo na takšen ali drugačni način, se sami odklenemo.

Ko začutimo, da je prišel ta čas.

In ta čas je prišel ZDAJ.

Ko sem našla ključ, ki je zdrknil v mojo »ključavnico«, sem se lahko odprla.
Kaj odprla? Razgalila!
Sedaj vem, da sem prerastla motive zaklenjenosti.

Če bom s svojo knjigo Ljubezen@izbiraj.Si? še komu pomagala odklepati Srca, je namen uresničen.

Ko se bo nadaljevalo odklepanje velikih skrivnosti, se bo širil val Ljubezni, ki bo opogumil tudi tiste, ki še pomišljajo …
Širjenje vala svetle Ljubezni bo vedno pokazalo pot v pravo smer.

Ključ, ki odpira dnevnik, JE, ko preprosto zmoreš sprejeti VSE, kar temu sledi. Sprejmeš, da je, kar je in da bo, kar bo. Ker končno spoznaš, da si vreden ZA-upanja!

V bistvu se prepustiš toku. Dovoliš mu, da te ponese po svoje.

Ne bojiš se več sodnika niti tožnika v sebi niti v drugih. Premagal si ju!

Ga ni, ki bi sodil tebe.
Ga ni, ki bi živel tvojo izkušnjo.
Ga ni, ki bi vedel o tebi več, kot ti sam.
To vedenje zadostuje!

*

Tako, kot prva knjiga, me bo tudi druga vodila do ljudi, ki me čutijo, sprejemajo in jih zlahka sprejmem tudi sama. S tem uresničujem svoj Namen.

Ko se zmotim, si oprostim in se zazrem naprej ter se napolnim s pozitivnimi Namerami.

Vsem, ki ste vstopili v moje življenje in mi posvetili tja, kjer je bilo temno kot v rogu, pošiljam sedaj to, kar najbolje znam – svetlo LJUBEZEN!

Hvaležna Simonca

Ni komentarjev:

Objavite komentar