PETO TELO je duhovno telo – zdaj
je večnost.
Presega nivo individualnosti in časa – spominjanje teče z zavestjo celote.
(Prva štiri telesa, ki jih imamo, so: fizično, eterično, astralno, mentalno.)
Edna je oboževala jutra in sončne vzhode.
Poznala je vse ozke stezice, ki
so vodile na vrh bližnje vzpetine nad Jezeri. Ena izmed njih ji je bila še
posebej ljuba. Na vrhu je ponujala pravo razgledišče na vse štiri strani neba.
Na vzhodu se je v dalji svetlikal Šibenik, na zahodu Betina, na severu Tisno in
na jugu otočje s Kornati.
Na vrhu hriba, ki je morda bil
celo najvišji na otoku, je nekoč morala stati manjša cerkvica ali kapelica,
sezidana iz kamna – o čemer so pričali ostanki ruševin.
Ohranilo se je nekaj avtentično
klesanih kosov kamenja, ki jih je čas valil po hribu navzdol.
Dno cerkvice, ki je moralo biti
zgrajeno iz kamna, so pri zadnji obnovi poravnali z gradbenim materialom
sodobnega časa – betonom – da so zgladili tla. Zato so bila prav tla tisti
ravni del površine na vrhu hriba, kjer je Edna svobodno izrazila samo sebe –
plesom.
Ostanki kamnitih sten v obliki
ruševin so naznačili še del obzidja iz ozadja, ki je nekoč, davno tega, služilo
vaščanom za zaščito pred vremenskimi vplivi.
Prav na tem vrhu, koščku
najlepših razgledov, je Edna izvajala svoj »ritualni ples«, s katerim je
počastila nov dan, ko jo je osvetlil prvi žarek jutranjega sonca.
Edna ga je čakala, zvesto in
vzneseno, kot željno čaka žena svojega ljubečega moža. Vznemirjenost je v njej s
svetlobo naraščala in nosila s seboj radost pričakovanega doživetja.
Čeprav ni mogla natanko vedeti,
kdaj bo ta trenutek prišel, je pozorno zrla v smeri, kjer se b se lahko zdaj
zdaj zgodila pikica prvega jutranjega žarka.
Omamljena od vtisa barv, ki so se
razlivale čez obzorje in umikale temo, je zavzela plesno držo in zastavila telo
v prvi plesni korak. Bila je pripravljena, da z gibkim telesom sledi plesu, ki
se bo rodil iz notranjosti.
Srečna, da lahko prisostvuje tako
veličastnemu trenutku, je sledila vzgibu - daritvi s plesom.
Ko se je izza vrha gorovja razlil
nanjo prvi žarek, se je prvič zavrtela in ponovno zastala, da bi v polnosti
doživela še naslednjih nekaj trenutkov vzhajajočega sonca.
Sklenila je roki v znak hvaležnosti,
ju poljubila in prislonila na čelo ter ponovno razprla roki. Nato se je
prepustila edinstvenemu, nikoli ponovljivemu plesu, ki je vsakič znova slikal
drugo »zgodbo«. Zgodbo nekega preteklega časa, ki je bil ali pa se šele bo
zgodil.
Telo, prežeto z milino trenutka,
se je začelo premikati z mehkimi gibi, se usločilo in bočilo v vse smeri ter z rokami
slikalo neslišno melodijo njenega srca. Spreletavala jo je glasba s petjem, ki
mu ni poznala izvora, vendar je z njeno pozornostjo naraščala in krepila
občutek ustvarjanja nečesa večjega.
Kot bi povezava tekla z boginjo v
njej in z vsemi, ki so že ali še stojijo na podobnih mestih na različnih delih
sveta in so soustvarjalci današnjega časa – iz porojene ljubezni, miru in
svobode – ki jih svet tako neskončno potrebuje. Nečesa davno pozabljenega, a
vseeno večno prisotnega - tega kar ne mine in čas ne izbriše.
Jadrala je na valovih prvih
sončnih žarkov in nad njeno glavo so se plesu pridružili galebi s svojim
značilnim oglašanjem. Kot je sama samodejno vila roki, so galebi zamahovali s
krili, lovili zračne tokove in uživali ob vzgonu vetra.
Skupaj z morjem, soncem in
jutranjo sapico so postali en dih, ena celota, en gib … povezani z ritmom bitja
srca.
Telo se je predalo radosti in
čistemu užitku. Usklajena v gibih, z rokami visoko v zraku, se je Edna vrtela
ter z bosimi stopali oprijemala zemlje. Duh je splaval iz telesa, višje nad
jato ptic in vse skupaj povezal v plesni vrtinec.
Pretopljena v naravo in zlita s
soncem je pozabila na čas in prostor. Prisotna je bila le večnost, ožarjena s
svetlobo prelivajočih se barv.
Vodena z milino vsakega giba in
ponesena v stanje blaženosti - čiste ekstaze - je slonela le še na krilih
ljubezni.
V nekem trenutku je vanjo
vstopilo zavedanje, da je tega jutra med plesanjem poslušala glas ljubezni …
Pisarka Simona
PRVO TELO – je fizično. Poustvarja sanje, ki nastajajo iz določenega nemira (potlačene želje) in prihajajo skozi fizično telo.
DRUGO TELO – je eterično, ki med sanjanjem potuje in lahko telo tudi zavestno zapusti.
TRETJE TELO – je astralno. Tretja dimenzija sanjanja, v katerem lahko
potujemo tudi v svoja prejšnja življenja.
ČETRTO TELO – je mentalno. V sanjah v tem telesu lahko preniknemo v
prihodnost (ne drugih, samo lastno).
Ni komentarjev:
Objavite komentar