četrtek, 10. november 2016

NASLOV, NASLOVA, NASLOVI ...?

Ljudje, ki me poznajo, me sprašujejo po naslovu 2. knjige in so začudeni,
da ga prav nikomur ne izdam.

Pozna ga moja delovna ekipa in to je to!

Razkrit bo na prvi predstavitvi in nič prej. Tako sem se odločila.
Za to odločitvijo se skriva kar nekaj razlogov, morda tudi kakšen čisto oseben.

Danes pa sem se odločila, da razložim, zakaj naslov moje 1. knjige
VZHOD SONCA –PONOVNO SIMONCA.

Kajti večina ga ne razume, nekateri ga celo preberejo narobe,
na primer VZHODNO OD SONCA …, nekateri ga ne razumejo niti, ko knjigo preberejo. Ti po navadi tudi vsebine ne razumejo.

Večina pa jih je prepričana, da je to rima, ko vse »štima«.

Nič od navedenega ne drži. Čeprav je rima čisto fina!

Jaz pa pravim, vsakemu ob svojem času!

Tistim, ki je knjiga namenjena, jim prihaja v roke in
tisti, ki jo potrebujejo, jo najdejo in
tisti, ki jo začutijo, jo prejmejo!

Pa vendar sem danes dobila vzgib, da napišem zgodbo o naslovu svoje 1. knjige.

Zakaj naslov VZHOD SONCA – PONOVNO SIMONCA?

Živiš lahko na dva načina. Lahko se pretvarjaš, kot da ni nič čudežno. Lahko pa imaš vse za čudež.

Eden izmed mojih »junakov« je OSHO. Blizu mi je njegova razlaga: 
»Kaj je ljubezen!«

Svoje življenje je posvečal navdihovanju milijonov ljudi, s prispevkom znanosti o notranji preobrazbi človeka. Opredelil je svojstven pristop k posameznikovi duhovnosti, usmerjeni v človeka samega.

V njegovi knjigi LJUBEČE BIVANJE je v uvodu zastavljeno vprašanje:
»Kaj je ljubezen?«

A ni prav žalostno, da se odrasli ljudje učimo, KAJ JE LJUBEZEN? Ampak tako žal je. Vsak otrok se rodi s toliko ljubezni, kolikor, je človek sploh največ lahko vsebuje.

Otrok se rodi s prekipevajočo ljubeznijo. Ampak starši ljubezni ne morejo dati. Starši sami niso spoznali, kaj je ljubezen. Vedeli so, kaj je prevlada, posesivnost, ljubosumje in vsakovrstni strupi, ki ljubezen uničijo. 

Do takrat, ko otrok sam postane oče ali mati, tudi on izgubi zmožnost za ljubezen.

Ljubezen pa je tako krhka, kot je krhko otrokovo telesce. Ali bi sam preživel? Ne. Natanko tako se dogaja z ljubeznijo. Umrla bo, če nihče ne bo skrbel zanjo.

Vendar od otroka se pričakuje, da bo počel zaželene stvari in pod temi pogoji bo ljubljen. Da bi otrok postal »vreden« ljubezni takšen, kakršen je, postaja lažen, tudi dobesedno. Izgubi občutek za lastno vrednost in počasi dobi občutek KRIVDE.

Če je mama ljubeča, če je oče ljubeč, če sta ljubeča DRUG Z DRUGIM, če se v domu pretaka vzdušje ljubezni, bo tudi otrok začel delovati kot bitje ljubezni.

A to se ne zgodi!

Odrastete, a globoko v sebi ste še vedno otrok. Plast za plastjo laži, nespoštovanja, neljubečih odnosov, posesivnosti, prevar, ki so vaš oklep, počasi lupite kot čebulo, da bi prišli do bistva, DO SRČIKE, DO BITI.

Na VZHODU pravijo temu drugo rojstvo. Ko dosežete drugo rojstvo, se povsem osvobodite vtisov, vzorcev in spon staršev.

Samo takšna očiščena, razgaljena oseba lahko čuti hvaležnost do staršev. Do njih čuti sočutje in ljubezen, ker so tudi oni na takšen ali kakšen drugi način trpeli
.
To drugo rojstvo ti pomaga premakniti se k polnosti, k sebi. Postati posameznik.

Ker so dežele na vzhodu »bližje« SONCU, sem se ob PONOVNEM rojstvu tudi sama približala VZHODU.

VZHOD SONCA je PONOVNO priklical moje ime, s katerim so me klicali starši, ko sem bila majhna punčka. SIMONCA.

Ko sem zložila te štiri, zame usodne besede, se je rodila besedna povezava:

VZHOD SONCA – PONOVNO SIMONCA

in knjiga o Ljubezni, ki je brezčasna in brezmejna.


Simona Babič
ZAUPAJ ŽIVLJENJU

Ni komentarjev:

Objavite komentar