petek, 24. februar 2017

NE VEŠ, ZAKAJ SE TI V LJUBEZNI NE OBNESE?

Ne veš, zakaj se ti v Ljubezni ne obnese?
Te razjeda slaba volja, nemoč, morda jeza?
Imaš v sebi občutke žalosti, ljubosumja in trpljenja, vse zaradi »ljubezni«?

*
Res se ni enostavno in kar tako, mimogrede, dokopati do odgovorov, ker so izmuzljivi …

Ko že misliš, da jo imaš, IZBRANO TO LJUBEZEN, pa ti spolzi izpod rok ali pa celo sam pobegneš pred njo …

Zakaj se ves čas ponavlja ista zgodba in ko že misliš: »Tokrat je pa res drugače! To, sedaj pa je čisto nekaj posebnega in se bo zagotovo obneslo!«, ponovno spodleti.

In ti se sprašuješ: »Zakaj meni? Ne že spet? Kaj delam narobe? Kaj sem spregledal? Katerih znakov nisem upošteval? Zakaj imam tako nesrečno roko?«

*
Prosim! Dovolj samoobtoževanja in najedanja samega sebe. VSE se da rešiti. Morda ne ta hip, vendar se da. In ta odgovor bi te moral že vsaj za drobno pikico razvedriti.

*
Sama sem noč in dan iskala odgovore na ta in še številna druga vprašanja. Ob tem so mi pomagali tudi drugi. Vsak s svojo zgodbo, s svojo izkušnjo.

Ugotovila sem, kje se skriva srž problema, kje ljudje lomimo kopja …, ker nočemo videti, da se zaletavamo z glavo skozi zid.

Pa tako ČUDEŽNO in elegantno se ga da obstopiti, prestopiti ali celo preskočiti …

GALERIJA FOTOGRAFIJ 
*
Razkrita ljubezen v romanu Ljubezen@izbiraj.si? te bo na zabaven, prodirljiv in na koncu na celovit način usmerila proti cilju. To je Ljubezni, ki jo iščeš, a, je do danes še nisi imel priložnosti spoznati.

Pa jo spoznaj skozi mojo zgodbo, mojo knjigo in skozi pot,
ki je ni izbral še nihče drug.

*
Pojdi v bližnjo knjižnico in si jo izposodi.

Ter v miru preberi.

Nato jo pravočasno vrni, da ne boš plačal zamudnine.

Ne bo daleč dan, ko boš knjigo želel IMETI!

Kako vem? VEM!

Preprosto si boš zaželel, da jo podariš svoji izbranki ali izbrancu.

Želel boš na novo osvojeno vedenje deliti naprej, ga širiti med tiste, 
ki jih ljubiš in ki še ne verjamejo, da

SREČA V LJUBEZNI OBSTAJA.

Samo nas o njej ni podučila nobena šola ali univerza. Prepuščeni življenju in lastni iznajdljivosti pa vozimo in zvozimo, kot najbolje znamo.

A, nič skrbeti! Kot sem vam zagotovila: »VSE JE MOŽNO!«

*
Vesela bom vaših odzivov/komentarjev. Na novo odprt e-naslov vam bo omogočil dostop do osebnih odgovorov na razmišljanja, ki se vam bodo ob branju spontano pojavljala.

Obilo bralnih užitkov ob razkrivanju tančic LJUBEZNI.


Avtorica: Simona Babič

1 komentar:

  1. Kaj naj recem, tezko je komentirati to kar si napisala.Bom sla v kniznici in si sposodila tvojo knjigo. Rabim jo, zdaj v tem trenutku sem v stanju, da sem nesposobna sama, kaj dognati. O ljubezni sem ze veliko pisala, o mojem hrepenenju in sanjarjenju. Zaljubila sem se v napavcno osebo, ki mi povzroca strasne bolecine in hrepenenje v nekaj, kar je nemogoce, nemogocega..... Pa sama ena velika zelja in hrepenenje.......

    OdgovoriIzbriši