četrtek, 1. december 2016

S teboj delim VESELJE ... (odlomek iz 2. knjige)

Zaupam spevni harmoniji zvokov in že sem v plesu, ki zajame vse moje čute in nad čute. 

Energija steče skozme, me dviguje od tal in lahkotnost nezmotljivega koraka me vodi med vrtove, tja na travnike, med vitke breze, ki se mi priklanjajo in zvončke, ki oznanjajo. 

»Simonca se prišla je spet igrat!«

Čebelice brenčijo, na tipalke cvetni prah lovijo, ko mene podplati zasrbijo in se v divji tek podam, prepričana, da vse imam. 

Poljubim prvi bor, ki stoji med drevesi kakor štor. Se ne premika, le z vejami po vetru udriha.

Prebujena vsa drhtim, ko za soncem se podim, prepričana, da ga morda pa le ulovim. 

Saj je sonce zlato, pripeto na nebo, tudi zato, da mene ogrelo bo. Ko žarek preusmeri vame, srce se moje hitro vname. Srce pa nezmotljivo ve, kako meni je ime.

Simonca, srčna, vsa otroška in igriva, končno Ljubezen svojo je ulovila, ki se ji je do nedavnega še v temo skrila. 

Poredna ti Ljubezen, le kje si zaostala, ko Simonca te je tako vneto in tako dolgo prav povsod iskala?

Še veter ni imel moči, da bi ji pred tem razkril skrivnosti o Ljubezni tri:

*Ker Ljubezen vedno je bila, le verjela ni, da, kar daješ, na koncu tudi prejmeš.
*Ko uravnotežila temo je s svetlobo, prejela je dar, ki vsakemu v življenju
 je sveta vladar, Ljubezen svojo.                                                                         
*Ko brez pogojev sebe je objela, Ljubezen je iz srca njenega privrela.

Občutiš, kar občutim jaz? Kaj se zgodi, ko razrešiš te skrivnosti tri? Postaneš svoboden in odrešen, ves predan, ker ugotoviš, da le ni bilo zaman!

Vse dolge te noči prečuti in ko na vso silo želel pretesne čevlje si obuti. Ne moreš ti ukazovati svetu, naj ta uživa v svojem grehu. 

Če sam ne boš naredil nič, pretepel te bo sam hudič. Takrat videl boš na nebu le oblake tri in zamegljen pogled, v katerem vsak se utopi.

Ko pa spustil žarke sonca boš v srce, takrat se dvignejo prav vse megle. Ne ostaneš več samo potrt in nenaspan, ker preprosto vesel zbudiš se v vsaki novi dan.

Le Ljubezen ti lahko da prav to, kar vedno si iskal med svati in mislil, da morda dobil jo boš med brati.

Ti si ta Ljubezen sveta, še vedno ne dovolj opeta. 

Samo Ljubezen lahko prav vse ti da, ko boš dojel in jo pred vsemi in predvsem za svojo vzel. 

Takrat ga ni človeka, vse do konca tvojega veka, ki bi te lahko prizadel ali zrušil ali te na poti prebujenja skrušil.




TAKO, 

PA SVA IZBRALA SONCE 

ZA PRVI DAN VESELEGA DECEMBRA!

Pisarka Simona&Simon

Ni komentarjev:

Objavite komentar