sreda, 21. december 2016

Ljubezen@izbiraj.Si?

Dragi moji bralci!

Čeprav je na prvo žogo videti, da sem po predstavitvi svoje 2. NOVE KNJIGE poniknila, pa je to le zato, ker je od 19. decembra 2016 pri nas doma že polnoštevilna družina, ki me je v celoti okupirala.

Ampak, občutenje po druženju z vami, ki vam je uspelo priti na predstavitev knjige, je izjemno toplo, srčno in polno vznesenega veselja.

Sedaj, ko že ptički na veji prepevajo o mojem "skrivnostnem" naslovu knjige, jo razkrivam še drugim, ki se tega dogodka niste mogli udeležiti zaradi številnih razlogov. Veliko vas je to osebno sporočilo.

Naslov 2. NOVE KNJIGE je naslov današnje objave spletnega dnevnika.

Vsem vam, ki dogodka niste uspeli doživeti v "živo", bom v naslednjih dneh ubesedila večji del svojega nastopa, kajti predstavitev je v več pogledih neponovljiva. Glede na to, da je ves dogodek posnet tudi v živo, pa bom lepega dne z vami delila še kakšen filmček.

DANES pa bom samo na kratko spregovorila o svojem naslovu, ki jedrnato pove, o čem moja knjiga v resnici govori in vas bom raje pretežno razvajala s fotografijami s samega prizorišča dogodka.

Ljubezen@izbiraj.Si?

No, pa dajmo! Ti "frajer" ali ti "bejba"! Misliš, da o Ljubezni že vse veš?
Se ti ne zdi, da morda samo znaš dobro "afne guncat", drugače pa, ko si sam/sama s sabo, čutiš, da nekaj ni ok, da nekaj gre narobe, da bi nekaj moralo iti veliko bolje in predvsem zelo drugače?

O, Bog, samo kako? Pa kaj naj naredim, da me bo ljubil/ljubila?
Da bom z njo/njim srečen/srečna?
Kaj delam narobe? Pa, saj z mano ni nič narobe? Ali pač?
Koga ali kaj naj spremenim?
Zakaj vse te frke vedno in povsod tam, kjer je govora o Ljubezni?

Na vse to in še marsikaj, vas napeljujeva in zapeljujeva ...
 na popotovanje predvsem tja,

kjer sva Pisarka Simona&Simon doma.


















Ni komentarjev:

Objavite komentar