petek, 4. november 2016

IMAM PRIJATELJA (odlomek iz 2. knjige, 1. izdaja december 2016)

Imam prijatelja že od mladostnih dni. To sva ostala vse do danes, čeprav se vmes vrsto let nisva niti videla, niti slišala.

V letu 2015 me je vodil skozi 4. stopnje reikija in mi podelil naziv Reiki mojstrica in učiteljica Usuijevega sistema naravnega zdravljenja in duhovnega razvoja.

Če bi mi kdo rekel, ko sem imela 17. let in sem hodila z njim na plesni tečaj, da se bo najina pot prepletala na toliko različnih načinov, mu ne bi verjela.

Ta prijatelj pa se je dejansko pojavil v mojem življenju v treh, zame prelomnih obdobjih. Našla sva se na osnovi Ljubezni do plesa. Se razšla in ponovno srečala poslovno, kot dva zrela človeka. V času preselitve moje družine v drugi kraj bivanja je bil edini iz vrste prijateljev, ki mi je pri selitvi tudi fizično pomagal. Tretjič pa sva se povezala poleti 2014, ko sem bila na začetku svoje duhovne poti v navezi s Ponovno povezavo. Tokrat je stal ob meni sočutno in z vso pozornostjo človeka, ki razume, kako pomagati.

Nekateri ljudje pridejo v naša življenja in z nami ostanejo do konca, od drugih se med potjo poslovimo, z nekaterimi pa se ponovno srečamo samo mimogrede ali celo ob življenjskih prelomnicah, kot se je to zgodilo v mojem primeru.

Prav je, da se vsakemu za prejeto zahvalimo in ga ljubeče spustimo, če si tako zaželimo ali če si to zaželi sam.

Ob tem vedno nekaj damo in nekaj prejmemo. Prepoznati darila življenja, ne glede na to, ali so nam všeč ali ne, je pot modrega človeka. Človeka, ki s temi koraki postaja mojster samega sebe.

Prepusti se! Zaupaj sebi! Prepoznaj svojo pot! Poišči strast svoje Duše! Postani in če se le da, ostani nasmejan in srečen! Vse to je pot do brezpogojne Ljubezni.

Ljubi se! In ljubili te bodo drugi.


Pisarka Simona&Simon ponujava knjigo po prednaročniški ceni 24 EUR 
do 13. novembra 2016. Kasneje bo dostopna po ceni 27 EUR.
Piši na ponovno.simona@gmail.com ali FB Pisarka Simona in prejel boš BON,s katerim si boš zagotovil tudi mesto na PRVI PREDSTAVITVI 19. decembra 2016.

SE VIDIMO!



Ni komentarjev:

Objavite komentar