četrtek, 21. september 2017

VSE O LJUBEZNI

VIDILICA SVET ANDRIJE, 21. rujan 2017, Tisno (Murter)

Morda je prišel spet čas, da vas popeljem skozi niz razmislekov o LJUBEZNI.

Malo poglobljeno in seveda na samo moj, samosvoj način. Raziskovanje ljubezni bo potekalo na več ravneh, ki se bodo med seboj prepletale in vsakemu ponudile priložnost za razmislek pri sebi.

Vsem tem načrtovanim objavam, pa bodo vmes vskočili še drugi obrazci moči, kot je na primer tantrična ljubezen. Kako točno se bodo objave vrstile je na koncu odvisno od "nareka" v moji duši.

Razpredali bomo o naslednjih temah:

1.     ZAKAJ SE ZALJUBIMO IN ZAKAJ NE

2.     V KOGA SE ZALJUBLJAMO IN V KOGA NE

3.     KAJ V LJUBEZNI NAJDEMO IN KAJ IZGUBIMO

4.     KDO ALI KAJ NAS OSREČUJE/ONESREČUJE

5.     KAJ SMO SE NAUČILI ALI ODUČILI

6.     KDAJ ODIDEMO IZ ODNOSA IN ZAKAJ

7.     HITIMO V NOV ODNOS

8.     UPOČASNIMO TEMPO ISKANJA

9.     PREHOD MED LJUBEZNIMI

10. RAZIŠČIMO, KAJ SI V RESNICI ŽELIMO

11. ISKANJE DUŠNEGA PARTNERJA

12. SLED NOVE LJUBEZNI

13. SVITANJE VIŠJE OBLIKE LJUBEZNI

JUTRANJA ZORA
Izhajala bom iz predpostavke, da sprejemaš misel na prehajanje iz življenja v življenje, da se zavedaš, da se ne rodimo in ne umremo. Samo smo na nekem popotovanju skozi prostor in čas, kjer skozi trenuten položaj tudi v resnici smo.

Ob tem me ne zanima ne tvoj spol niti seksualno nagnjenje, še manj versko, politično ali kakršnokoli drugo prepričanje. Ne zanima me niti, kje živiš, niti kdo ali kaj si.

Zame je to popolnoma nepomembno in mi je posledično vseeno. Kajti VSE-je-ENO. Vsi smo povezani. Od najmanjšega prašnega delca na nebu, do mravljice v gozdu, od prvega politika na svetu, do zadnjega šamana v Sibiriji.

Moja tema je univerzalna, vsem uporabna in osvojljiva, ne glede na to, ali verjameš v prejšnja življenja, regresijo in življenje po smrti ali obstoj svoje duše.

Moje objave se lahko bere brez vseh iz knjig naučenih predznanj. Življenje je tako meni kot tebi že postreglo s številnimi izkušnjami, ki se ob koncu branja ne bodo nikomur več zdele oddaljene. Vsak se bo v mojih mislih našel in znašel.

Če se pošalim, za branje VSE o LJUBEZNI je treba samo »znati brati«! To je edini pred pogoj, da boš napisano lahko premislil in dojemal. Sicer po svoje, izhajajoč iz svojih izkušenj, ki pa se bodo v nekem presečišču, v neki točki naključno srečale z mojimi.

Kot pravijo: »Ga ni junaka, ki ne lula, kadar kaka!« Ali drugače povedano, nismo si tako različni, kot je to morda videti introvertiranim in vase zagledanim ljudem.

Saj to je tisto! Še bolj smo povezani, kot si mislimo. 

Ko eden zraste, vsi zrastemo. Ko eden pade, vsi pademo. 

Zakaj se torej ne bi podpirali, se spodbujali in vzajemno krepili. Prej, ko bomo dosegli višji nivo notranjih moči in oblasti nad samim seboj, prej bomo dvigovali tudi druge in s tem vibracijo celotnega planeta.

VZHOD SONCA - MODREJŠA SIMONCA

In zakaj ne bi tega počeli z vsem srcem in z ljubeznijo iz svoje duše? Vsak na način kot mu je blizu in po svojih najboljših močeh.

In zakaj ne bi svojih moči iskali prav v LJUBEZNI. 

Tisti srčni, ljubeči, iskreni in od vsega najbolj iskani sili ali moči, ki jo vsak premore v globinah svoje BITI.

Pisarka Simona



















Ni komentarjev:

Objavite komentar