nedelja, 25. junij 2017

NOVA SPLETNA STRAN!!!


Pozdravljen naključno – načrtni obiskovalec mojega spletnega dnevnika – Pisarka Simona&Simon.

Danes imam za vas prav posebno OBVESTILO, ki se navezuje na širjenje ljubezni vseh vrst in oblik. Brez marsičesa v življenju lahko obstajamo, a brez LJUBEZNI nikakor.

Ponovno in vedno znova sem hvaležna, da me obkrožajo mladi ljudje, ki so polni navdušenja, vedrine in obilice znanja. Ne samo znanja, ki ga je oziroma še zahteva njihova izbrana smer šolanja.

Temveč tudi znanja, ki ga pridobivajo samoiniciativno, z lastnim raziskovanjem in nadobudnostjo. In tega ni malo, kar pomeni, da je njihova strast do učenja in dela ter s tem življenja samega tudi meni neizčrpen vir pri ustvarjanju.

To so mladi ljudje, na katerih "stoji svet" in ki bodo, vsak na svoj način in z neskaljenim občutkom za resnice, ta svet tudi izboljšali.

Da! Srečna sem v družbi teh mladih ljudi, med katerimi sta dva - moja otroka ... njuna partnerja, njuni prijatelji in tudi številni drugi, ki jih občasno srečujem.

Ob enem pa me razganja še od ponosa, tistega materinskega. 😊

Sin, Erik Babič je izdelal NOVO SPLETNO STRAN, v to vložil veliko dobre volje in energije, znanje črpal iz lastnega vzgiba, ki ga je tako rekoč sproti pridobival.

Le kako vam je ne bi sedaj z največjim veseljem tudi predstavila!?!


http://www.pisarkasimona.com

V njej boste našli pestre vsebine mojega ustvarjanja, napovedi dogodkov, odzive bralcev in še marsikaj ... kot so na primer kratke zgodbe ali poezija. 

Prebrali boste lahko KDO JAZ SEM? in tudi kratki predstavitvi obeh knjig:


VZHOD SONCA - PONOVNO SIMONCA
in 
Ljubezen@izbiraj.Si?

Želim vam veliko bralnih užitkov.

Z ljubeznijo,

Pisarka Simona

P. S. Podpora družine (matične celice), je eno najsladkejših daril življenja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar