nedelja, 2. april 2017

ČAČANSKA LEPOTICA


Če imamo resnično željo se nečesa lotiti in priti tudi do cilja, je to proces, povezan s 5. koraki.

5 KORAKOV DO CILJA

1.     USKLAJEVANJE SVOJE NAMERE
2.     UPORABA
3.     SHRANJEVANJE
4.     SPOZNANJE
5.     PREPUŠČANJE

Zavedam se, da vam to kazalo ta hip ne pove ničesar posebnega. A, če boste ostali z mano v stiku, vam jih obelodanim, tudi na praktičnih primerih. Prav na primerih iz življenja, kjer je meni uspelo teorijo povezati s prakso, ko sem se največ naučila.

Torej!

Pa naj gre za mini, srednji ali maksi projekt, temu pripada primeren ali potreben čas do uresničitve. Prehitevanje, zaletavanje ali »ne čakajoč« na pravi čas, lahko izniči projekt sam po sebi.

Že vnaprej si obljubite, da ste za uresničitev pripravljeni počakati, pa naj traja, kolikor dolgo že mora.

Pri mini projektu bo morda dovolj 5 minut, za malce večji 5 ur, za srednje zahteven 5 dni, mesecev … za res zahteven projekt pa vam ne bo težko počakati niti 5 let.

Pomembno je le, da vmes uživate, kolikor le zmorete oziroma kolikor si dopustite.

Vsak korak bom posebej opisala v samostojni spletni objavi. Danes pa vam bom ponudila le kratek opis, podkrepljen s primerom iz življenja.

1.   NAMEN. Najprej je treba uskladiti svoj namen s svojo željo in ga jasno definirati. A ne pozabite! Največji uspeh se obeta, če bo z vami popolnoma usklajen, povezan z vami in z resničnimi hotenji, a ob enem ne bo nikomur škodoval, ga opeharil, poškodoval … torej vsaj NE NAMENOMA. Čeprav neznanje ali ne vedenje na koncu tudi ni opravičilo!!!

2.   UPORABA znanja, dosedanjih izkušenj, sredstev, moči, načinov … skratka nečesa, kar je predpogoj za uresničitev namena. Nekaj, kar je povezano z uresničitvijo namena.

3. SHRANJEVANJE vsega, kar bo služilo namenu in bomo kasneje uporabili pri uresničevanju poti do cilja. Kot boste videli, je to povezano z znanjem, podatki, ki jih že imamo, izkušnjami, delom, zunanjimi in notranjimi močmi …, ki jih sočasno pridobivamo.

4.  SPOZNAVANJE ali srečanje samega SEBE pomeni … Ker delujemo kot nihče drug, ker smo tako zelo dragoceni prav zaradi svoje enkratnosti, je zaželeno, da se ves čas opazujemo, si prisluhnemo. Ob tem se bomo največ naučili prav o SEBI. Učenje od drugih je samo vzgib, da prepoznavamo, kje smo si morda s kom podobni in hkrati kaj bi lahko ob tem odkrili novega o samem sebi. Če bomo zares pozorni, iskreni in čuječi, bomo o sebi odkrili neprecenljivo pomembna spoznanja, ki nam bodo pomagala, da pridemo na cilj brez »težjih« poškodb. Samega sebe.

5.  PREPUŠČANJE se zgodi, ko se prepustimo toku … sedaj ni več na nas, da smo pretirano dejavni, temveč, da se prepustimo … medtem ko smo v prve 4 korake vložili celega samega sebe. Ob tem prepuščanju lahko bi rekla tudi zaupanju, da se bo zgodilo VSE v najvišje dobro nas in vseh vpletenih, je pomembno, da NE PRIČAKUJEMO … kako se bo želeno uresničilo in kdaj …, temveč PREPUSTIMO izvršitev, kot ji je NAMENJENO!!!

Pa smo sklenili krog in smo spet pri namenu …

POUDARJAM – kako VAŽEN JE ZASTAVLJEN NAMEN. Zanj si je resnično dobro vzeti dovolj časa za razmislek!

Kajti, ne boste verjeli:

»ZARADI URESNIČENIH ŽELJA SE JE PRETOČILO NAJVEČ SOLZA!«

VSI koraki se v resnici med seboj tesno prepletajo in so bolj ali manj sočasno aktivirani. Zato strogo razmejevanje samo omejuje nas same.

V NADALJEVANJU spletnih objav pa vas bom popeljala k primerom, ki zahtevajo nekaj več časa za uresničitev. A je njihova uresničitev tako sladka in srečna, da tudi vam ne bo škoda ne časa in ne česarkoli kar boste v to vložili. Da boste potem IMELI.

Danes pa vam postrežem s PRIMEROM IZ ŽIVLJENJA, dovolj preprostim, da ga boste zlahka povezali z zastavljenimi 5 KORAKI.

ČAČANSKA LEPOTICA (sorta slive)



1.     NAMEN
To pomlad sem si resnično zaželela, da na svojem majhnem, že skoraj do zadnjega kotička premišljeno zasajenim drevjem, grmovjem, cvetjem, trto … posadim še ENO drevo. Katero? Slivo J Hkrati pa sem seveda razmišljala, kako ta nova zasaditev ne bi oškodovala že zasajeno, vzela sence ali kako drugače oškodovala vse obstoječe. Moj namen je bil iskren, a hkrati sem razmislila o vseh možnih posledicah, če bi željo uresničila.

2.   UPORABILA sem svoje dosedanje izkušnje, znanje, z možnostjo pridobiti nova. V to sem vložila svojo moč ali energijo, kar je povezano z uresničitvijo namena.

3.  SHRANILA sem že obstoječe izkušnje in jih oplemenitila z novimi, ko sem poslušala vrtnarjeva navodila, kako in kdaj zasaditi ter kaj pričakovati med rastjo. Uporabila sem PRIHRANJEN denar v ta namen in opravila nakup sadike.

4.   SPOZNANJA, ki sem jih ob sajenju prejela, so bila nova in koristna tako meni kot sadiki. Ko sem jo posadila, sem jo opazovala, kako se je prijela, če se ji bodo veje posušile ali bodo ozelenele. Spoznavala sem uspešnost svojega sajenja in ob tem razmišljala o svojih občutkih. Bila sem srečna, da sem izbrala, si dovolila in hkrati naredila vse, kar je bilo potrebno.

5.  PREPUSTILA sem sadiko času, da naredi po svoje … Medtem ko sem pri prvih 4. KORAKIH naredila VSE najboljše, kar je bilo v moji moči, mi sedaj ni preostalo drugega, kot da počakam, kako se bo vse skupaj začelo odvijati …

In glej! Čeprav mi je vrtnar rekel, da prvo in najverjetneje še drugo leto sliva ne bo imela sadežev, je na mojem vrtu sliva ČAČANSKA LEPOTICA zacvetela v vsej svoji lepoti že v času dveh tednov. Če to ni čudež? In če to ni nekaj več in bolje, kot sem pričakovala? Ali sprejela, »planirala« v svoji glavi?

In tako v resnici potekajo vsi naši življenjski »projekti«, če jih na koncu spustimo ali se prepustimo, v dobri veri in zaupanju, da se bodo uresničili. Tako ali drugače, po tej ali kakšni drugi poti …

Pa naj gre za iskanje partnerja, nove službe, novih poznanstev, pisanje knjige, kakršno koli ustvarjanje … raziskovanje spolnosti (višje oblike – tantra, kozmični vseobsegajoči orgazem …), ali pa morda samo za nakup pralnega stroja ali za saditev ENE slive …

Pisarka Simona & Simon


Ni komentarjev:

Objavite komentar