sobota, 6. junij 2020

POTOVANJE DUŠE


Potovanje duše ...
od Slov. Bistrice do otoka Krka, otoka Murterja ...
in ob tem še v svetove, ji jih ni na nobenem zemljevidu.
Simona Babič



Nekaj o potovanju duše ...

Videnje in slišnost nevidnih energijskih tokov sem spoznala skozi predstave, ki jih je uprizarjala moja duša.

Pripravila me je do tega, da sem postala globoko pozorna na dogajanje v svoji notranjosti.

Poslušanje me je vodilo v slišanje.

Pozornost me je vodila v videnje.

Naenkrat so se začele vrstiti predstave neznanega.

Prestopila sem prag v nematerialni svet in začela spoznavati, kje vse sem nekoč že hodila, kaj doživela, kateri občutki so me še posebej zaznamovali ...

Vse, kar se je odslikavalo na notranjem ekranu, ni bilo vedno všečno niti razumljivo. Včasih me je plašilo, vzbujalo jok ali druge negativne občutke.

Sčasoma se je veliko vsega "počistilo", se razjasnilo in okrepilo moja spoznanja povsem drugačne vrste. Predvsem ta, ki sem jih do nedavnega sprejemala, kot edino stvarnost.

Razvila sem vrsto novih pomočnikov; kot na primer meditacija, intuicija, sledenje znamenjem, sinhronim dogodkom, slišanim sporočilom na videz od nikjer, občutkom v telesu, pogovoru naključnih ljudi ipd.

Postajala sem vse bolj dojemljiva, odprta, čuteča in seveda vse bolj hvaležna.
Zakaj? Ker sem še sedem let nazaj menila, da je TO - TO. Da se mi v življenju ne more zgoditi nič takega več, kar bi me lahko presenetilo.

Presenetljivo kajne?

Ko sem vse izpustila iz rok - se vdala - in kasneje dokončno tudi predala številnim "vodnikom", tako telesnim kot nebesnim ... No - takrat se pa se je začelo dogajati.
Hm! Danes sem pozorna učenka in modra učiteljica.

Zame je postalo najpomembnejše raziskovanje skrivnosti zavesti - zavedanje svojih polnih zmožnosti in sposobnosti.

Nekaj več o potovanju duše oziroma o tem, kakšen prebrisan način je izbrala duša, da se predstavi moji osebnosti, najdete v treh knjigah:


1. VZHOD SONCA - PONOVNO SIMONCA (2015)
2. Ljubezen@izbiraj.Si? (2016)
3. Ime ji je Ljubezen (2018)


Vse tri knjige so na voljo v knjižnicah po Sloveniji, nekaj pa jih je še na prodaj.
V primeru, da izberete nakup, mi pišite na ponovno.simona@gmail.com.

Vendar pozor!

Dokler menite, da vaše potovanje duše ni nekaj najpomembnejšega v vašem življenju, tako dolgo vas bo lastno zadrževanje tega omejenega sveta odtegovalo od tovrstne literature.

Dokler držita človeka v krempljih samo-pomembnost ali samopomilovanje, tako dolgo bo tudi uživanje radosti v svoji neskončnosti in neomejenosti zanj povsem nedosegljivo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar