ponedeljek, 24. maj 2021

Preden sem začela pisati o LJUBEZNI (I. del)

 Ozaveščanje ljubezni …


Morda je videti, da moje pisanje na temo: LJUBEZEN traja že od nekdaj. 
Vendar ne drži!

S pisanjem sem začela šele, ko sem na svoji lastni koži izkusila: »Kaj ljubezen je?« Izkusila vse njene popačene oblike, vse različice, ki jo hromijo in onesposobijo, da bi zaživela svojo pravo naravo, doživela svoj polni potencial in pokazala svoj sijaj – razcvet.

Pred tem ... Hja, pred tem pa sem na vse mogoče načine bila preizkušana. »Testi in naloge« so se vrstili po zahtevnostni stopnji. Vse od najnižjega do najvišjega, od vrtca do univerze, od mini mature pa vse do doktorata znanosti o ljubezni.

Da – ljubezen JE znanost, to lahko danes tudi znanstveno dokažem. Vendar to lahko dokažem samo ljudem, ki tako goreče in korenito želijo spoznati RESNICO o ljubezni, kot sem to želela sama. Ki tako neskončno hrepenijo po ljubezni, kot sem hrepenela sama.

Takšni in samo takšni bodo dobili priložnost, da se soočijo z njeno pravo naravo. Seveda samo na lastni koži, ker drugače niti ne gre.

Lahko vas popeljem v njene delčke, lahko vas usmerim proti lastni izkušnji, lahko vam predlagam različne poti in možnosti ... V resnici pa boste na koncu primorani vse delo opraviti sami. Šele takrat boste LJUBEZEN tudi cenili in spoštovali – kot si to zasluži, ji zaupali in razumeli/dojeli – ker samo takrat se bo resnica prisvetila tudi v vaše življenje.

Pot do ljubezni je lahko izjemno boleča, trnova in polna ovir. Lahko pa je tudi drugačna ... – vse je odvisno od posameznikovih izbir, stopnice …, stanja …, stopnje ... ZAVEDANJA.

No – moja pot je bila boleča do skrajnih meja. Brez milosti sem morala klestiti neresnice; prehoditi številne kamnite in neobljudene pokrajine; iskati prehode med brezni; se utapljati v živem blatu in se pregristi skozi mulj in nesnago, ki ji ni bilo videti konca.

Vse v imenu ljubezni – ki pa, kot se je na koncu izkazalo – to NI BILA.

Tako – samo toliko, da boste ozavestili, od kod danes moja suverenost, notranja moč in posledično navdih, da pomagam tudi drugim.

Čutim, da je poleg pisanja, to moje prvo poslanstvo – porojeno iz moje biti. Dobesedno.

Namreč, rodila sem se v obdobju SADE SATIJA. Svojih prvih najnežnejših pet let otroštva sem močno izkušala obremenitev družinske karme na področju ljubezni. Poznavalci Indijske astrologije: Jyotish bodo razumeli, kam merim.

Vsa moja nadaljnja pot je bila - na kratko, matematično formulirana - povezana z dvema pojmoma:

1)     Energija

2)     Ljubezen

Preden sem spoznala bremena in ovire, ki ustvarjajo energetske blokade, mrtvijo človekovo bistvo in uničujoče delujejo na sedem osnovnih človekovih teles ali ovojev, na sedem osnovnih človekovih energijskih središč ali čaker … Je minilo dobrih 50 let mojega tuzemeljskega življenja.

Med tem pa mi je ljubezen kazala zobe; me objemala in obenem zapuščala; se mi nasmihala in se norčevala, bila izmuzljiva, nikoli oprijemljiva; vedno znova nepotešena, lačna ljubezni, brez kril in na robu preživetja.

Čiščenje osebne in družinske karme je obremenjujoč proces, ker potegne za seboj vsa pretekla življenja neke duše – duše, ki išče svobodo.

V teh nekaj kratkih zamislih je zgolj oris ali okvir čiščenja zalepljene umazanije na energijo duše, ki nekoč in nekje vendarle želi poleteti brez bremen, ki jo silijo v brezno, v temo.

Ampak pot iz teme v svetlobo obstaja.

Pot iz nevednosti in nerazumevanja obstaja.

Pot iz karmičnih zapletov in vzvodov obstaja.

In če obstaja, potem jo lahko tudi vsak najde.

Skozi korenite preobrazbe osebnosti, skozi korenito ozaveščanje zmot in neresnic sem lezla mukoma, vendar vztrajno.

Zato lahko delim svoja spoznanja, izkušnje in veliko ljubezni.

Tako da - pisanje o ljubezni se je lahko zgodilo šele, ko sem se dokopala do čistine, do kristalizacije, do njene prave oblike, narave in s tem veličine.

Danes vem, da brez »testov in nalog«, vse vrste preizkusov, v bistvu ne bi dobila priložnosti za učenje in rast. Pridobljena modrost je sad raziskovanja, globokega hrepenenja in nenehne preobrazbe.

Seveda sem imela ob tem številne pomočnike. Vseh niti ne poznam, morda tudi vsi ne poznajo mene. Bistvo pa je (in to za začetek vsakemu svetujem), da ne glede kako je videti določen dogodek, oseba ali kar koli neoprijemljivega – vedno ostanite v energiji hvaležnosti.

Pristna in srčna hvaležnost bo vsakega pospešeno premaknila naprej proti želenemu cilju.

Naslednje, kar vam polagam na srce, je, da ne glede, kar koli se zgodi: SPREJMITE (zavedam se, da je ta korak že zelo zahteven).

Kajti, če ste v stanju sprejemanja, se bo vse nadaljnje dogajanje odvilo v najvišje dobro vseh vpletenih (zavedam se, da je ta zamisel večini ljudi tuja).

Vsak boj in dokazovanje, žaljenje, zamere, zavist, ljubosumje ..., pa vas bo od vaše namere oddaljilo svetlobna leta.

(Zavedam se, da ljudje niso v stanju postati pozorni opazovalci samega sebe – če bi to ozavestili, bi ugotovili, da si VSE – čisto vse PRIKLIČEMO SAMI – posledično smo za čisto vse tudi ODGOVORNI sami).

In za vse tiste, ki ste zagreti za lasten napredek, za rast ... , vam zaupam "tehniko opolnomočenja", vredno 1 milijon evrov.

Torej, zavzemite stanje sprejemanja, ne glede kako težek in brezizhoden je videti položaj … 

Če se boste takrat spomnili (ozavestili) izreči naslednje: »ODLIČNO! ODLIČNO! ODLIČNO!«, se bo vse nadaljnje dogajanje odvilo najhitreje in najlažje, kar je sploh možno.

Ne verjamete? Nič hudega. Ali vas zdaj kaj stane, če poskusite ta preprosti korak? Nič! 

No – torej, samo spomniti se morate te magične besede. In zaupam vam še, da četudi ne boste mislili, niti čutili, da je ta zadeva v katerem koli pomenu ali pogledu lahko »odlična«, BO odlična.

Ta magična beseda bo delovala za razpletanje česar koli, ne glede na vse. (morda hipno, morda ne takoj; morda čez čas, vendar zagotovo bo!)

To pa je nekaj, kar resnično šteje – kajne?

Vsi, ki boste to preizkusili in ugotovili, da deluje, ozaveščajte naprej.

Saj veste – več kot delite, več dobite!

                                                                                   *

Za okus, barvo in vonj o čiščenju obremenitev področja življenja, ki ga imenujemo ljubezen in še veliko drugih modrosti, ki jih delim s svojimi bralci, najdete v treh knjigah: TRILOGIJA o LJUBEZNI (Simona Babič).

V njih boste zdrsnili v marsikatero resnico o ljubezni, ki bi lahko spremenila vaš pogled na njeno pravo naravo.




Živeti ljubezen je najlepše darilo, ki ga lahko poklonimo sami sebi. Vsa druga darila obledijo in izgubijo vsakršno vrednost ob doživljanju sebe v ljubezni.

Želim vam, da razkrijete Življenje v Ljubezni, kajti samo to vas bo resnično zadovoljilo, pomirilo in osrečilo.



Ni komentarjev:

Objavite komentar