sobota, 28. september 2019

Pisarka, Pisarka Simona


Zapomni si …

Sem kot Pisarka, Pisarka Simona.

Nastopam kot v filmu … Bond, James Bond.

Ne razkrivam nič novega.

Vse je nekoč nekje že bilo razkrito na milijone in en način.

Vsemu je nekoč nekje že padla maska, bila razgrnjena koprena neznanja, nevednosti …

Kot Pisarka samo oživljam starodavne modrosti, s katerih sem snela svoje maske in svojo kopreno nevednosti …

Lahko si me ogleduješ, sodeluješ v predstavi, ampak zavedaj se, da je vse samo iluzija …

Kajti: koprena ni resnica – drugače bi jo en človek razgrnil in vsi bi videli zanjo, vsi bi jo lahko imeli in razumeli.

Ta koprena, tančica ali če hočeš pajčolan, je v tebi.

Zato mora vsak sneti svojo tančico iz sebe in resnico odkrivati, ponovno in ponovno; vsak sam zase.

Nikoli ne more koprena postati skupna last.

Resnica nikoli ne bo kolektivna.

Vedno bo ostala individualna.

To drži kot pribito … ti povem!

Če to ne bi držalo, potem bi lahko resnico razgrnila med vas, kot Albert Einstein svojo enačbo E = mc²in vsi bi jo lahko videli, razumeli, vsem bi bila v skupni lasti.

Ne – tvoja resnica se skriva za tvojo kopreno. Ne more je videti nihče drug, kot ti sam in ti sam jo tudi moraš sneti, da boš spoznal, kaj je skrito izza nje.

Lahko ti povem, da se ti v resnici ne sanja …

Kaj točno to je – pa kot sem že zatrdila – boš razkril lahko le sam.

Zatorej … vse, o čemer pišem, je MOJA resnica. Razgrinja se iz mene.

Lahko ti o njej pojem, pripovedujem, lahko ti jo odplešem … pa je ti še vedno ne boš spoznal.

Vse, kar pa jaz lahko naredim, je, da ti pripovedujem zgodbe, starodavne ali sodobne, izmišljene ali svete, kot so to počeli že mnogi pred mano in bodo še mnogi za mano - vse v pomoč drugim, tudi tebi … - in napeljevali v smer, v kateri bi lahko enkrat nekoč nekje tudi ti razkril svojo kopreno in pogledal, kaj se skriva zanjo.

Zadnji in ključni korak pa bo samo TVOJ – zgodil se bo takrat, ko bo padla tvoja tančica.

Kajti … zapomni si: zanjo se skriva TVOJA resnica.

In ta resnica ZDRAVI, POMIRJA, DVIGUJE, OSVOBAJA …


V svojem skriptoriju spisala za vas,
Pisarka Simona



Ni komentarjev:

Objavite komentar