četrtek, 21. december 2017

GORANA + STANKO

Tako – proti koncu leta – se rada ozrem malo nazaj …  
* 
V tem letu sem srečala veliko NOVIH ljudi, ki so mi obogatili življenje. 

Ob tem se je nekaj starih prijateljev poslovilo, nekaj obdržalo, vsakemu posebej pa sem hvaležna za izkušnjo.  

Nove izkušnje, ki sem jih pridobila, so nadvse pestre, tako dobre kot slabe. In navsezadnje kaj sploh je dobro ali slabo? Vse samo JE – zmaga pa tisti, ki zmore izluščiti iz vsega kar se mu dogaja nekaj dobrega. 
* 
A tokrat ne bom pisala na splošno. Izpostavila bom dva človeka, ki sem ju spoznala v tem letu in sta mi dovolila, da sem bila v njuni družbi, to kar JAZ SEM.  


Bitje, ki teče proti svobodi in ljubezni išče, raziskuje in sprašuje ter se igra igre, ki nimajo vnaprej določenih pravil. 
* 
GORANA in STANKO 

Naključje je hotelo, da sem ju v tem letu srečala - obiskala kar trikrat. Ponudila sta mi udobje, sprejetost in velikodušnost. 

Gorana je ženska v najlepših letih, srčna in prijazna ter svetlečih oči v katere se zlahka zaljubiš. Stanko – postavni Dalmatinec z velikim srcem in odprtega duha – mi je že ob prihodu postregel s čudežnimi besedami: »Simuna, samo polakopolako 

V bližini dvižnega mostu na otok Murter - v kraju Tisno - stoji na manjši vzpetini njuna hiša, kjer oddajata dva apartmaja z neposrednim pogledom na morje. Stara kamnita hiša je obnovljena in ponuja vse udobje, kot ga sodobni človek današnjega časa pričakuje, ko se odpravi na izlet, počitnice, morda kakšno izobraževanje v bližini ali delo, ki ga želi opraviti v miru in zasebnosti.  


Živita v Šibeniku, a ta hiša jima predstavlja čisto veselje. Ob hiši negujeta velik vrt, imata nasad oljk, vzpenjajočo trto in druga sadna drevesa, kot na primer mandarino, limono, granatno jabolko … in veliko želvjo družino. 



Terasi apartmajev in balkona so usmerjeni s pogledom naravnost na morje in otok Murter. Levo vas očara kraj Tisno in sončni vzhodi, desno pa seže pogled vse do Betine in vas razvaja s sončnimi zahodi. 


Zaradi manjše klančine do njunega doma ima Stanko v zasedi pripravljen vlečni vlak - voziček, s pomočjo katerega vam pred vhod dostavi prtljago. To domiselno »napravo« je izdelal sam in ko ga spoznate, ugotovite, da ima pravzaprav res veliko ročnih spretnosti. Njegova mala delavnica, ki je povezana s hišo ima vsa potrebna orodja za odpravo raznolikih težav.  

Če izhajam iz svoje izkušnje, lahko to samo potrdim. 

Sama sem velika raziskovalka – pustolovka. Zanimajo me sončni vzhodi - zahodi, vse vzpetine, zgradbe preteklosti, arheološki »zapisi«, posebne vegetacije, kamniti ostanki preteklosti in seveda morje.  

Pri srcu so mi najbolj oddaljeni kotički plaž, ker lahko uživam v miru (teh je na tem koncu še res veliko), najvišje vzpetine, kjer imam najlepše razglede in prostorne planote, kjer lahko plešem – dobesedno – s soncem, vetrom, morjem in zvoki iz narave. 


Brez kolesa ne odpotujem nikamor – nujno ga potrebujem pri svojem raziskovanju. Ker so tereni težje dostopni, kamniti, ozki, luknjasti - ob tem na kolesu mimogrede preluknjam zračnico.  

Stanko je bil enkraten osebni serviser za kolo – če tega ne doživiš ne moreš niti verjeti! 

Ko sem se enkrat pripeljala z avtomobilom je Stanko ugotovil, da vozim s skoraj prazno zadnjo pnevmatiko. Kaj kmalu je bila guma ponovno v brezhibnem stanju. 

Po moji želji je Stanko prestavljal celo pohištvo v apartmaju in Gorana je skrbela za redno zamenjavo posteljnine in brisač. 

Ko sem prišla k njima prvič, me je Stanko opozoril, da imam na ležišču nov posteljni vložek na katerem bom spala prva.  

Takrat me je preblisnilo, da sem prišla na pravo mesto ob pravem času. 

 Odlično!  

Pred nekaj nočmi se mi sanjalo o počitnicah in nekdo me je vprašal, čemu dajem tokrat pomembnost – in jaz sem izstrelila kot iz topa: »Udobna postelja z novim posteljnim vložkom.« Poleg vsega drugega, sem si tokrat resnično želela predvsem dobrega ležišča. 

Kar sem želela – to sem dobila. In še več! V kompletu z dvema prijaznima in srčnima človekoma sem dobila tako rekoč vse, kar meni osebno predstavlja vzor dobre nastanitve in spoštovanja vredne zasebnosti. 

Verjamem, da nisem nobena izjema – in bi prav z vsakim, ki bi potrkal na njuna vrata – ravnala podobno.  

Zagotovo vas po vsem tem zanima še cena najema? Zagotavljam vam, da je nižja od običajnih cen drugih ponudnikov apartmajev na tem območju in je odvisna od časa najema, števila oseb in še marsičesa … 

Stanko pravi: »Ni sve u novcu«!  

Zato pa mu uspeva napolniti svoja apartmaja vse od zgodnje pomladi do pozne jeseni in še vmes. 

Pokličite na telefonsko številko: in se prepričajte sami!  

Juhu … počitnice so tu – kadarkoli! Zakaj mislite, da je na morju lepo le v poletnem času? To je zato, ker drugačnih počitnic še niste izkusili …  

Želim vam veliko raziskovalnega duha, veliko novih idej in kup sprememb v vsakdanjem življenju.  


Samo to vas bo premaknilo naprej – vse drugo že tako ali tako poznate! 

Uspeh je sestavljen iz veliko majhnih korakov, 
narejenih z veliko užitka.  

Pisarka Simona 
   
P. S.:  
Prilagam nekaj čudežno lepih fotografij - vse pa so narejene na otoku Murter in v okolici Tisna. 
Stik: Stanko Meštrov - mobilni telefon+385 98 757 230 








Ni komentarjev:

Objavite komentar