sobota, 21. januar 2017

ZAljubljenost po moje

Nekoč sem napisala: »Zaljubi se v zaljubljenega!«

Glede na komentarje, ki so sledili, sem ugotovila, da sem nerazumljena …

Nakazovali so eno in isto vprašanje: »Kako, naj se zaljubim v zaljubljenega, če pa je že zaljubljen?!«

*

Hmm! Torej, zaljubljenost je nekaj takega kot zabubljenost v bubo, v zapredek iluzije časa in prostora, vse dokler ne sprejmem:

»Da! Jaz sem ZA ljubljenost! Sem za to, da sem ljubljena«. 

Če najdem tebe, ki si prav tako odločen, da je odlično, če si ljubljen, potem sva že dva, ki podobno misliva. In greva iskat nadalje, še koga, ki mu je ljubo, če ga kdo ljubi.

Torej, zaljubi se v zaljubljenega, je enako kot, ljubi ljubljenega. Si ZA?

*

Dovolim ti, da si ZA-ljubljenje, vse dokler, me lahko ljubiš takšno, kot sem. Brez pogojev.

Ko se boš odločil, da moram zate nekaj spremeniti, da me boš lahko še ali ponovno ljubil, se najina ZA-ljubljenost ZA-ključi.

Tako sta na svetu dve vrsti ZA-ljubljenosti. Tista, ki diha, živi in kraljuje brez pogojev in tista, ki se duši, umira in lovi zadnje razloge ZA-ljubiti.

Ko pa je tako preprosto!

Duša ljubi brez razloga, ego pa išče razloge, da bi ljubil.

*

1. VZHOD SONCA – PONOVNO SIMONCA


*

Bliža se Dan ZA-ljubljencev!

V duhu ljubezni in vseh, ki jim je mar Ljubezni,

ker Ljubezen že VE, kdo JE in kdo NE,

sem se odločila, da vam med 21. 1. 2017 in 13. 2. 2017

ponudim komplet dveh knjig po enotni vrednosti

29,99 eur (ali 44,4 % popusta)

Cena posamezne knjige je 27 eur.

Avtorica: Simona Babič

Naročilo: ponovno.simona@gmail.com

 Nekaj tehničnih podatkov o knjigah:

VZHOD SONCA - PONOVNO SIMONCA, 270 str., samozaložba, 2015
iz VSEBINE: predgovor, raziskovalka Ljubezni, raziskovanje zdravljenja Ponovna povezava, Galerija fotografij, epilog, zahvala.

Ljubezen@izbiraj.Si?, 298 str., samozaložba 2016
iz VSEBINE: Razkrita Ljubezen; Zakaj razkrita? Komu se razgali? In predvsem kdaj? Galerija fotografij, naravna zdravljenja skozi moje izkušnje, knjigi v popotnico ..., bibliografija.





Ni komentarjev:

Objavite komentar