petek, 6. januar 2017

NA PREDVEČER MOJEGA ROJSTNEGA DNE


*
Hčerka, ki študira na Škotskem, ni imela načrta priti domov pred poletjem. 

Denar, ki ga je potrebno odšteti za letalske karte, študentu v tujini še kako prav pride. 

Po tihem sem si sicer želela, da bi lahko bili skupaj. Vendar sama nisem imela tega denarja, da bi jo povabila domov na praznovanje.

Na predvečer mojega rojstnega dne sem bila na sinovi košarkarski tekmi in navijala v športnem duhu. Se pravi, uživala sem v dobri igri tako domačih igralcev kot tudi gostujočih. Še prav posebej pa mi je vsakič, ko je zadel koš moj sin, zaigralo srce in zaploskala duša.

Malo pred koncem tekme me je nekdo potrepljal po rami. 

Ko sem se ozrla, je pred menoj stala hčerka. Izgubila sem glas, so pa stekle solze sreče, ko sem v objemu tako nepričakovano držala svojega otroka.

Pomahala je bratu na igrišče, ki ji je zarotniško pokimal.

To so trenutki v Življenju, ko ne veš, kam bi shranil vso to obilje čiste ljubezni in sreče, ko se noge same dvigujejo v zrak in lebdiš na oblaku blaženosti in zanosa. Srce hoče počiti od sreče in prav težko ga v takšnih, nepričakovanih trenutkih, pomirim.

V ozadju sem zagledala še preostali del ekipe, ki je sodelovala v načrtu presenečenja. 

Iz letališča so jo pripeljali njen ati, njegova partnerka in njena hčerka. 

Vse skupaj sem povabila v naš dom, da smo nazdravili hčerinemu prihodu, več kot uspelemu načrtu presenečenja vseh vpletenih in seveda mojemu rojstnemu dnevu.

Hvaležno sem pomislila, kako je nastali dogodek nehote združil razširjeno družino v eno. 

Večer, ki je zaznamoval vsakega izmed nas na svoj način, je pokazal, koliko ljubezni premoremo, če ustvarimo namen sodelovati.


Tudi če v sebi še nosimo kakšen boleči del preteklosti.

*
Odlomek iz 1. knjige 
VZHOD SONCA - PONOVNO SIMONCA
Avtorica: Simona Babič

Samo v tem večeru in do polnoči 
vam jo ponujam po izjemni ceni: 13,33 eur.
(redna cena je 27,00 eur)

Naročilo: ponovno.simona@gmail.com ali FB zasebna sporočila.

Pisarka Simona&Simon

Ni komentarjev:

Objavite komentar