torek, 31. januar 2017

ŽENSKA, KI IZBIRA LJUBEZEN

Ljubezen@izbiraj.Si?

Ti, ki si bralec te knjige, še ne slutiš, v katere svetove te popeljem in poleg svoje, razgalim tudi tvojo Dušo. Ne boj se, všeč ti bo. Sicer pa si varen.

S knjigo v roki, morda prav daleč od mene, boš ob branju nehote in spontano začutil tesno povezavo z menoj. Do konca branja te knjige se boš vame še zaljubil. Ali pa me sploh nikoli ne boš maral. Izbral boš sam.

Hm, močna izjava, mar ne? In ti spet ne verjameš! Nič hudega. Vsekakor še imaš veliko časa za izrek svoje izbire. Ne pogleduj na zadnje strani. Ne išči čudežne formule, ker je s preskakovanjem ne boš našel.

Odkriješ pa jo lahko skupaj z menoj skozi niz besed, ki bodo vrele iz mene in jih bom pisala skupaj s svojim višjim vedenjem ali vodstvom. Zaprosila sem ga, da se združiva tudi ob pisanju moje druge knjige, ki kot čisti izvir sreče že nekaj časa sili na plano.

Predala se bom, zaupala in se prepustila občutkom vodenja in vedenja v sebi.

Tebi, dragi bralec, pa želim, da odkriješ kaj in kje je ta Ljubezen, po kateri hrepeniš že vse svoje življenje in je nikjer ne najdeš. In te prav nihče ne more dokončno pomiriti, vsaj ne na daljši rok. Ker je nikjer ne najdeš, čeprav jo tako zavzeto in skrbno iščeš. Povsod tam, kjer in ko že misliš, da si jo našel, pa se ti ponovno izmuzne in ti se sprašuješ »Zakaj je temu tako?«.

Zato, ker »Jaz sem vse«, po čemer hrepeniš. Jaz sem tvoja Ljubezen in ti si moja Ljubezen. Odkrij sedaj, kje si in zakaj tako močno želiš spoznati, kaj ti polagam na srce. Ob tem boš prejel najlepše darilo, ki si si ga kadarkoli poklonil sam ali pa ti ga je z največjo Ljubeznijo poklonil nekdo drug.

Spet vprašanje: »Zakaj?«. Dobro! Več kot se boš spraševal, prej boš odkril vrednost podarjenega darila samemu sebi, ki čaka nate. Sam ga boš odvijal, in to zelo rahločutno in z največjim občutkom, da ne bi dodatno poškodoval vsebine. 

Še namig! Ne obupaj na sredi poti, ne išči bližnjic, ker jih ni. Žal. 

Bo bolelo? Tudi. Sicer pa vsi vemo, da so nas največje Ljubezni najbolj ranile, najbolj prizadele in smo zaradi njih trpeli, da bi včasih kar umrli. Če bi se dalo, prav hitro in brez velikih pomislekov ...

... uvodni ODLOMEK iz I. dela knjige Ljubezen@izbiraj.Si?

AVTORICA: Simona Babič


RAZMIŠLJAJTE O NJEJ. 
KO JE TU, JE Z RAZLOGOM. 
ZAHTEVA, DA SLEDITE SVOJI DUŠI.



Ni komentarjev:

Objavite komentar