nedelja, 8. januar 2017

ČAROBNICA S ČAROBNJAKOM (II. del)

Čarobnica Betka

In kot sem začela v I. delu, vam danes postrežem še z drugim in zadnjim.

Zlet čarovnic, svetlih in dobrosrčnih, je bilo druženje, daleč od običajnega. Kako tudi ne, ko pa je naša Ta Glavna, ki je omogočila zlet in sestavila čarobni program in namen dogodka, v nas prebujala in ozaveščala naša poslanstva in višje zavedanje.

Če smo ga le prepoznale!

Govorim lahko le zase. Prejela sem izkušnjo neprecenljive vrednosti.  

V vas pa želim prebuditi zanimanje za tisti košček čarobnosti, ki ga vsi nosimo v sebi in čaka, da bi kdaj pa kdaj pokukal na plano.

Danes se iščemo podobno misleči ljudje predvsem na nivoju Duše. Želimo si govoriti o sebi, a hkrati moramo občutiti, da smo sprejeti in razumljeni, ne glede na to, kar čutimo ali kaj, se nam dogaja.

In dogaja se nam prav veliko, če se le želimo slišati in preglasiti um, ki ga drži v krempljih naš ego.

A na koncu je smiselno ugotoviti pri sebi, do kod nam je v resnici uspelo prilesti. Šele v tišini in v povezavi s svojo dušo se zavemo, kaj smo ob nekom prejeli in občutili. Izkušanje ali svojo izkušnjo.

Ali nam uspeva uravnotežiti svetlobo in temo v sebi? Ali nas silijo naprej energije ljubezni, sočutja, empatije in brezpogojnosti sprejemanja, ali še pademo v energije posmeha, vsevednosti in onemogočanja, da bi se izražali enakovredno?
*
Kako pa lahko do takšnega dogodka sploh pride in s kakšno čarovnijo se ga da pričarati?

To izpostavljam, da bi zasadila seme razmisleka, ali se ne bi tudi sami Iskali in se medsebojno podpirali v svojem razvoju, tako na nivoju duše kot osebnosti.

Vsaka izmed udeleženk je aktivno prispevala k uresničitvi programa. Imele smo »nalogo« pripraviti unikatno vstopnico, s katero smo si udeležbo sploh lahko zagotovile.

Vstopnica, v obliki kartončka, je morala nositi ime Čarobnega prigrizka, ki ga je vsaka pripravila na svojstven in izviren način. Hkrati je morala navesti, kakšen učinek in posledice, bo zaužitje tega prigrizka prineslo.

Prihod in sprejem je potekal v stilu, kot se za prave čarovnice spodobi. Z napisom na vhodnih vratih, kako vstopiti skozi portal, kaj odložiti, preprečiti in spodbuditi.

Vsa magija dogodka se je začela odvijati že ob vstopu v prostor, ki je bil pripravljen z največjo možno mero ljubezni in srčnosti, a hkrati svečanosti in odprte sprejetosti, ki jo je lahko občutila vsaka pozorna udeleženka.

Tako pripravljen prostor je omogočil, da se je »čaranje« takoj in v resnici tudi začelo.

Rdeča nit dogodka je bila tudi naloga, prinesti s seboj knjigo. In to ne katero koli knjigo, temveč to, ki nas je v življenju premaknila naprej, zanihala v drugo, višjo dimenzijo.
*
Za spodbudo bom orisala, kako sem predstavila svojo Vstopnico na zlet čarovnic in knjigo, ki je mene osebno zbrcala naprej v osebno rast in razvoj.

Prepričana sem, da tudi v vašem življenju obstaja knjiga, ki je na vas usodno vplivala, in to s takšno močjo in energijo, da ste ob njej morali poleteli.

Moj kartonček je imel naslov: »Čarobne kroglice!« In zanimivost, še ena udeleženka je imela identičen naslov prigrizka. Kakšno naključje!

Učinek: »OBRESTI LJUBEZNI - ZA POJESTI!«

Posledice mojega prigrizka pa so vsaki udeleženki prinesle nekaj drugega. Zapisala sem jih na lističe in pripela na vsak košček »sladkega greha«.

Ko sem doma sestavljala sporočilca, namenjena vsaki posameznici, sem »kanalizirala«, katero sporočilo je namenjeno meni. Da bi ugotovila, ali to drži ali ne, sem morala počakati.

Kajti moj namen je bil, da prigrizke razdelim in ugotovim, kateri bo ostal na krožniku in je torej resnično namenjen prav meni.

Ta del igre me je prav zares vznemirjal … In glej ta čudež, ko je na krožniku ostal še zadnji priboljšek in sem odvila sporočilce, sem zacepetala od veselja. Bilo je točno tisto, ki sem si ga v bistvu želela.

Hm, vas zanima, kaj je na njem pisalo? Torej:

»ČAROBNICA S ČAROBNJAKOM, SE OKUŠATA Z MEDENJAKOM!«
*
Za knjigo, ki je mene premaknila v druge svetove in »usodno« vplivala na osebni napredek, sem izbrala PONOVNA POVEZAVA (dr. Eric Pearl).

Pa ne zato, ker bi to bilo leposlovno delo brez primere, ki bi me navdihnilo in usmerilo na pisateljsko pot.

Temveč, ker je to knjiga, ki mi je povedala, da nisem in ne znam biti ovca, ki slepo verjame ljudem, ki prisegajo, da je njihova tehnika nenadkriljiva in kaj vse je najboljše - tudi za druge.

Usmerila me je na mojo lastno pot raziskovanja, kaj to Ljubezen sploh JE in na raziskovanje vseh vrst in oblik naravnega ali alternativnega zdravljenja.

Vlekla me je do spoznanja, kako unikatni, enkratni in neponovljivo lepi smo vsak zase in da ima vsak izmed nas svojevrstne in naravne danosti, ki bi jih naj razvijal v najvišji možni meri in obliki.

Tako kot ni dveh, ki na enak način ljubita, ni dveh, ki bi na enak način pristopala k naravnemu zdraviteljstvu. Čeprav večina še vedno prisega na prav eno tehniko ali na prav enega »zdravitelja«.

Vsak zase je »čudež« brez primere in zato sposoben uresničiti svoje danosti. Ob drugih se lahko učimo, a naše poslanstvo in naša naloga v tem življenju ni enaka nobeni drugi.

Zavedati se, da je VSE MOŽNO in da kar lahko OZDRAVI EDEN, LAHKO TUDI DRUGI, sicer drugače in na svoj način, pa vendar … je misel, s katero zaključujem čarobniški večer!


Pisarka Simona&Simon

Ni komentarjev:

Objavite komentar