sobota, 12. november 2016

Pismo Simonu - odlomek iz 2. knjige -


Dragi Simon!

Vprašanje, ki si ga zastavljam iz dneva v dan, mi jemlje moč. Pa mi odgovoriti ne more nihče, razen tebe.

Ljubezen v meni tli in gori in ne pojenja, kakorkoli že bi jo hotela zanikati. Vedno znova surovo plane na dan in osvetljuje mojo senco.

Ne znam poiskati odgovora v sebi, ker me nikoli nisi zavajal ne z besedo ne z dejanjem. Bil si vedno prijazen in samo vljuden. Jaz pa sem iskala drobne znake, ki bi mi povedali, da ti pomenim nekaj več. 

Veliko časa se že nisva ne videla, ne slišala. Ne moreš poznati mojih viharjev, mojih bojev, še manj občutkov.

Na to belo stran jih bom nekaj zapisala. 

Ljubim te z vsem srcem in z vso svojo Dušo.

Pišem knjigo, v kateri si Ti moj Angel, moj Vodik, ki me učiš o Življenju. 

Kažeš mi spoznanje za spoznanjem, me spodbujaš, podpiraš in me učiš, da Ljubezni ne more biti nikoli dovolj niti preveč. Da Ljubezen ni tveganje in razočaranje ni visoka cena zanjo.

Poiskala sem pomoč Vesolja, da bi me vodilo s svojimi energijami in sem v svoj svet prejela darilo - Tebe. S svojo moško energijo me osvetljuješ in mi kažeš pot iz starih zablod, strahov in nemoči, v svet Svetlobe in Luči. 

V svet, ki me premika naprej na moji poti in mi kaže, da sem vredna vse Ljubezni, če jo bom le znala sprejeti, deliti in zaupati.

Hvaležna sem, da si moj duhovni partner in mi nezavedno kažeš pot naprej. 

Tvojega življenja ne poznam, vanj nimam namena posegati ali kogarkoli prizadeti. Vem, da imaš partnerko in dva otroka. To si mi omenil sam.

Včasih se vprašam, ali si pomirjen v svojem svetu ali morda iščeš še kaj več. Na takšno upanje se obeša moje srce, ki hrepeni po dotiku Ljubezni.


Sprašujem te, ali bi se lahko videl z menoj v duhovnem partnerstvu kot med dvema ljubečima Dušama?

Če se v tej sliki ne vidiš, vseeno ne želim izgubiti stika s teboj.

Mogoče bi sčasoma lahko ustvarjala duhovno partnerstvo na drugih ravneh. Prijateljskih, v kakšni skupnosti ali kje drugje.

Sedaj sem zapisala. Glede na vse prebrane knjige bi mi moralo postati lažje, ko bom pismo odposlala. Ne glede na to kakšen odgovor bom prejela. 

V tvojem odgovoru iščem samo resnico, ki mi bo vrnila moč.

Sebi pa obljubljam, da bom odgovor ljubeče sprejela.


Hvaležna Simona, 17. november 2014 (pogled na Betino - Murter)

Ni komentarjev:

Objavite komentar