nedelja, 1. marec 2020

SPOROČILO ZA JAVNOST


Knjiga, prežeta z esenco Oshovega Duha, 

v mojih rokah dobesedno vibrira.


TANTRA - Vrhovno razumevanje (OSHO)
Prevedla: Simona Babič
Izdala: Založba Primus (2020)

Danes je marsikaj postavljeno na glavo. Knjige prevajajo ljudje z ustrezno diplomo, vendar brez potrebnega razumevanja modrosti, ki jo sporoča avtor. In obratno, ljudje, ki v resnici poglobljeno pristopajo k vedenju starodavnih ali novodobnih spisov, nimajo licence za prevajanje. Skoraj nihče pa se ne spomni več preproste ljudske modrosti, da je vse znanje dostopno prav iskrenim in pristnim iskalcem resnic o življenju. Ti so ga sposobni prenesti verodostojno in v skladu z avtorjevim sporočilom.

Seveda je treba zavihati rokave, pljuniti v roke in pridobiti kakšne dodatne veščine. A vse je možno, če se hoče. Tako se najdejo posamični zanesenjaki, ki se odločijo, da bodo presegli same sebe in se podali na novo pot. Sebe štejem mednje.

Koga še zanimajo izkušnje, če pomaha pred nosom z ustrezno diplomo, certifikatom in podobnim?

Mene zagotovo, saj sem goreča zagovornica znanja. Ne tistega iz trte izvitega, temveč pristnega, ki pa ga na koncu prinese življenje samo, najpogosteje skozi najtežje preizkušnje, kajti v območju udobja še nihče ni zaznal želje po višjih stanjih zavedanja.

Pa smo tam, kjer bo nekdo rekel, da delam iz muhe slona. Ne, ne bo držalo. Po tridesetih letih dela z ljudmi z najvišjo možno izobrazbo zelo dobro vem, da »papir« še ne prinese ničesar, najmanj pa modrosti. Morda nakazuje inteligenco, zelo ozko in specifično naravnano, ki pa po navadi nima veliko skupnega s pretočnostjo in raznolikostjo življenja kot takega.

Izkušnje, samo izkušnje, vsakršne možne oblike, predvsem pa tiste navidezno najtežje in osupljive narave, oblikujejo osebnost do te mere, da zna vstopiti v svet znanja s široko odprtimi vrati.

Če v svojem delu ne uživaš, nisi navzoč in predan, ne more biti pravih rezultatov. V tem primeru nisi niti živ, življenje je že zdavnaj ugasnilo zaradi vdanosti v usodo, kar pa je samo rezultat izjemno omejenih prepričanj. Živiš ali ne živiš? Tako preprosto je to.

No, moja zgodba je drugačna – pozitivno naravnana. V Sloveniji namreč obstaja Založba z veliko začetnico, ki je prerasla to omejitev preveč »pametnih« glav in spustila v svoj krog sodelovanja tudi ljudi brez uradnega »pečata«. S tem pa je izstopila iz ustaljene prakse in dala prednost avtentičnemu znanju. 

Moj prvi poklic ni prevajanje. Prevajanje se je »zgodilo«. Klic v meni je bil tako močan, da ga ni bilo moč preslišati.

Skozi razumevanje vsega, kar sem osebno doživljala (mejna področja zaznavanja obstoja zunaj dosega vsega običajnega), sem odkrivala veličino OSHOVIH modrosti. Resnica, ki se mi je ob branju razkrivala sproti, me je vodila do spoznanj, v kakšen proces sem bila pravzaprav vključena.

In se nadvse čudila izkušnjam, ki jim je do takrat brez pravega razumevanja vedno nekaj manjkalo.

V tej želji, da bi do podrobnosti spoznala celotno besedilo, sem začela spontano prevajanje in – zanimivo – takoj našla skupen jezik z Založbo Primus.

Zatorej ali bi lahko občutila toliko zadovoljstva ob delu zgolj iz poslovnega vidika? Nikakor. Nemogoče. Potem v prevod ne bi vtkala tolikšne količine energije hvaležnosti in ljubezni, kot sem jo ves čas in z vso pozornostjo nizala med besede.

Razumevanje – vrhunsko razumevanje tantre sledi, ko zrastemo skozi učenje te starodavne tehnike; ki niti ni tehnika, kot se odkrije med branjem. Je nekaj nad besedami in dejanji sodobnega časa.

·   Tantra je ena sama ljubezen – sproščena in naravna, a šele takrat, ko smo mi sami naravnani k temu znanju sproščeno in naravno.

·       Zgodi se …: »Ko je učenec pripravljen, pride učitelj.«

·       OSHO pa je učitelj večnosti in neskončnosti. Jasno! – ni mu para.

·       Njegove besede so preproste, vendar je to, kar želi razjasniti z njimi, skrivnostno.

·       In več kot razumemo, vse bolj postaja skrivnostno.

·       Skrivnost življenja ni nekaj, kar se lahko reši ali kar bo rešeno kadar koli.

·       Ta skrivnost se živi. Ta skrivnost ima svoje dihanje, svoj ritem in svojo bit.

Zato danes … in še predvsem danes, kljub vsej tehnologiji in razvoju v znanosti, OSHO ostaja vodnik tem, ki hrepenijo po ozaveščanju resnic – o sebi.

Mojstru OSHU v zahvalo globok poklon.

Simona Babič

… ljubezen je ljubezen je ljubezen … (Pisarka Simona)
 


Ni komentarjev:

Objavite komentar