nedelja, 11. november 2018

EDINO



EDINO

… edino takrat me boš razumel, ko me ne boš primerjal z nikomer drugim.

… edino takrat me boš sprejel, ko boš opustil vsa prepričanja o meni.

… edino takrat me boš dojel, ko boš ostal ravnodušen do vsega, kar »veš« o meni.

… edino takrat … edino takrat, ko boš dopustil, da sem kar SEM, se

·       ti predam na milost in nemilost …

·       ti zaupam kot še nikomur …

·       te obožujem z vsem svojim bitjem.

Kajti jaz vem …

Samo to, kar se je meni zgodilo je resnica.

Samo to, kar cveti v meni je resnica.

Samo to, kar v meni raste je resnično in živo.

In …

Ali ne bi tudi zase mogel izreči česa podobnega? O izražanju sebe, svojih občutkov in doživljanju svoje resnice …?

Zato …

… se izogibaj izposojenega znanja. Izposojeno znanje ni tvoje znanje.

Skriva ne-znanje in je trik uma, ki človeka zapre v lastno temo.

Živost obstaja brez vseh dokazov in resnica ne zahteva podpore.

Resnica potrebuje samo tvoje srce. Še najmanj dokaze.

*

Resnica zahteva samo tvojo ljubezen in pripravljenost, da jo sprejmeš.

Na katero ime sliši resnica?

IME JI JE LJUBEZEN.

*

Pisarka Simona

Ni komentarjev:

Objavite komentar