nedelja, 12. november 2017

KDO SEM JAZ?


Kdo sem Jaz? Kateri Jaz? Levi ali desni?
To je prav zares en velik "špas"!


Pa vendar nasmeh naredi stas, da zasije obraz!


Kaj skriva ta obraz? Kakšna Duša nosi ta moj Jaz?


Ena, dve, tri ... le katera si ti TI? 
Duša moja - v kateri se skriva lepota tvoja?


A glej ga zlomka! Zdaj kar odšla je, ni ji več mar: "Kdo ali kaj JE?". 
Želi si le svobode v dar.

Svobodna Duša, ki "deli svojo ljubezen" z vsem in z vsakim, ki začuti, da bi je lahko bil vreden!


Kdor sprejme in ljubi sebe takšnega, KOT JE, 
zmore sprejemati in ljubiti tudi druge takšne, KOT SO.  

Nič prej! Šele takrat zmore posvetiti tudi drugim, da "vidijo" lepoto, ki jo nosijo v svoji Duši.

Napotilo:
Igraj se, prepusti se, zaplavaj s tokom ... in bodi prisoten le s Srcem!

Pisarka Simona

Ni komentarjev:

Objavite komentar