nedelja, 17. marec 2019

Poznam to "hišo" ...




O, vem, kakšna je videti! Spoznala sem bistvo, bitje, bitnost ...

Navzven je veličastna, skoraj izzivalno fatalna in pogled nanjo resnično marsikoga zavede. Nekaj magnetnega, očem prijetnega se sveti - na prvi pogled. Ampak ...

 ... ali obstaja še kaj več? Kako zlahka nas prevzame njen profil, slika in poustvari film dokončnosti, ki se ga zob časa ne bo dotaknil.

Njena predstavitev je silno čudovita in vztraja v iluziji posebne vrste.

Kot vse na tem svetu ima tudi vsaka "hiša" svojo individualnost ... ki se praviloma nosi kot nekaj trajnega ...

Zunanja lepota!!! - Oboževanje videza, ocenjevanje, vrednotenje in ne nazadnje primerjanje. Zgodi se, da na koncu ostane samo še primerjanje ... z drugimi "hišami".

O ... ta navidezna lepota - tako minljiva ... kot misli človek, da je minljiv čas. Vendar ...

... čas se ne ozira na lepoto. Zanjo mu je prav malo mar. Začne jo razjedati, krušiti, luščiti ... ustvarjati razpoke, bledeti njeno obarvanost in prepredati s sivino ...

Čas se ne ukvarja z zunanjostjo - čas je vedno enak. Čas vedno samo je - tukaj in zdaj - zato ne zaznava nobenih razlik.

Že veki vekov se ciklično vrtijo ... in prav vse in prav vsakega obkrožijo.

Zaokrožuje dneve, mesece in leta in s tem letne čase.

Življenju daje vedno ene in iste možnosti: rojstvu sledi rast, razcvet, staranje in smrt. In smrti sledi ponovno rojstvo ...

Zato čas vedno samo je - tukaj nekje vmes - vedno v tem trenutku in na tem mestu, kjer trenutno si. Ni ga tam nekje v preteklosti in ni ga na vidiku v prihodnosti.

Čas je možno zaznavati samo navzven. Navznoter ne obstaja.

To sem spoznala, ko sem se poučila, kako vstopiti v notranjost - v svojo "hišo".

Všeč so mi postala njena bela vrata, na katera sem razobesila napis: SRCE.

Skozi srce vstopim vanjo kadarkoli - še posebej vsako jutro in vsak večer.

Ko sem zunaj, opazujem vrata drugih "hiš" in se razgledujem ali bom zagledala znamenje dobrodošlice.

Pred kakšnimi vrati se zadržim tudi dlje časa in se sprašujem, ali je možno, da jih bo lastnik odprl.

Vendar me prav nič več ne zmoti, če vrata drugih "hiš" ostajajo zaprta.

Najpomembneje je, da sem prepoznala, kje je vhod v mojo "hišo".

Tukaj lahko počivam - v tišini - tukaj imam VSE.

Vse, kar potrebujem ... prelivanje ljubezni in blaženosti s svežino, ki jo lahko ponudi le bližina doma.

Radostna sem, ker mi je uspelo "hišo" temeljito očistiti. Spoznala sem, da zunanjost nima nobene povezave z vrednoto - lepoto, če je znotraj vse nametano.

Saj znotraj "hiše" se še prah sam ne obriše.

Dobro je uporabiti mehkobo z milino in začeti delo ... v tej hiši. (Ko bom živela v kakšni drugi - no, upam, da tega ne bom ponovno pozabila ...)

In medtem ko sem pridno pospravljala prav po tej "hiši", sem se dodobra seznanila z vsako njeno posebnostjo. Dotaknila sem se neobljudenih površin in posvetila v vse kotičke - nobenega nisem zanemarila in zato na koncu lahko rečem ...

Poznam to "hišo" in všeč mi je ...

Zakaj?

Zato, ker je tako prostrana, da je videti neskončna ...

Zato, ker v njej vlada spokojnost, ki me vedno znova uravnovesi ...

Zato, ker je tako tiha, kot je tiha ljubezen - ko so besede povsem odveč ...

Zato, ker je tako praznična, saj je njena notranjost svetla ne glede ali je zunaj dan ali noč ...

Zato, ker je povsem osrediščena, kot je vesolje središče vsega ustvarjenega ...

Zato, ker je tako polna ljubezni, da se širi, kot nebesni svod od tod pa vse tja ... do večnosti.

Zato, ker je tako preprosta, naravna in uglašena z zvokom, vibracijo, energijo, svetlobo ... v meni.

Poznam to "hiša" - v njej sem doma.

Ko se postavim prednjo in iščem primerne besede, s katerimi bi se izrazila, ostrmim, saj jih v resnici ne morem najti.






Ni komentarjev:

Objavite komentar