petek, 16. junij 2017

ZAHOD SONCA


Da! Vem! Mnogi med vami ne verjamete v čudeže.

Jaz pa bi vam srčno rada predala sporočilo. Čudeži SE, preverjeno, dogajajo.
Ni vam treba vanje verjeti. Samo bodite pozorni.

Za lažje prepoznavanje podajam nekaj namigov:

Zjutraj, ko se zbudiš, se najprej spomni svojih sanj. Le – te napovedujejo marsikaj. Pa za njihovo razlago ne potrebuješ sanjske knjige ali astrologa, le nekaj zdravega razmisleka, o mislih, ki jim zadnje čase daješ prednost?

Ali pa svojo pozornost nameni vsemu, kar se ti čez dan dogaja. Sporočila se vrstijo mimogrede. Saj ni težko. Ozavestiti moraš, da si prisoten na kraju in v času, kjer trenutno si in »prejeta sporočila« povežeš s tem, kar se dogaja v tebi.

Potem so tukaj še sporočila, ki jih prejemamo bolj rahločutni v obliki telesnih zaznav in občutkov. Tudi kot jasne slike v glavi (v predelu tretjega očesa), glasbena sporočila, gomazenje po koži ali pikanje v posameznih predelih telesa, ki odgovarjajo na tvoja vprašanja. Ko se na primer dogovoriš sam s seboj, kaj bo na primer pomenilo pikanje v levi in kaj v desni peti.

Pa brez strahu. To niso bolezenski znaki, to samo pomeni, da postajamo vse bolj dojemljivi za sporočila iz okolice. Nakazuje se smer ali prehod v višje zavestno stanje ali pa se je le - to že zgodilo.

Sprejemanje sporočil je seveda še veliko bolj pestro od nakazanih in je odvisno od vaše telesne vibracije, ali čistosti duha.

Kakorkoli že, mene najbolj prepričajo primeri iz življenja, zato vam podajam enega zelo simpatičnega, ki se mi je zgodil pred kratkim.

*
Če so moje leto 2014 »zaznamovali« vzhodi sonca, katerim je sledil pisateljski prvenec VZHOD SONCA – PONOVNO SIMONCA, potem lahko rečem, da se je po treh letih zgodil zanimiv preobrat.

Letu 2017 dajejo pečat čudežno lepi zahodi sonca, tako da se na vidiku svetlika nova, 3. knjiga v nizu, ki bi se lahko naslovila z ZAHOD SONCA - ? SIMONCA.



No, prav vsega še ne izdam, pa tudi sama idejna zasnova še ne napove končnega rezultata.

Rezultat pa vsekakor bo. Kajti že od začetka sem »vedela«, da bo napisana trilogija.

Kako sem vedela? Nimam pojma. Saj, ko sem se lotila pisanja 1. knjige nisem niti vedela ali jo bom v resnici sploh napisala. Koraki pa, ki so sledili želji in veliki zagnanosti do dela, so obrodili sadove. 

Vsemu temu navkljub sem pometla z veliko dvomov v svojem življenju, tako da se uživanje v vsem ustvarjanju dogaja že kar samodejno.

No, pa to ni čudež, s katerim bi vam prav rada osvetlila, da se čudeži dogajajo kar mimogrede.
Čeprav zame osebno je bil prav to prvi in neskončno velik čudež.

*
Torej! Čudež!

Hja! Pred nekje tremi tedni, ko sem razmišljala, da grem spet na morje uživat in ustvarjati »po moje«, so se zgodile sanje.

Naenkrat sem se znašla v prostorni sobi, ki je imela dvoje vrat na teraso in veliko posteljo v desnem kotu. Nekdo me je v sanjah vprašal, ali bi mi bilo tukaj všeč?

In sem pomislila! Soba je kar prostorna in urejena in tudi postelja mi je všeč. Ob enem pa sem si le močno zaželela, da bi imela postelja novi vložek oziroma jogi.

Drugih podrobnosti iz prav teh sanj se zjutraj nisem spominjala, a slika te velike postelje se je vtisnila v spomin.

No, in ko sem pred dnevi dejansko prišla na morje in si ogledala rezervirani apartma, kjer sem letos prvič, mi je lastnik ob vstopu v spalnico že na vratih povedal:

»Letos smo v tej postelji zamenjali jogi in vi boste prvi, ki boste spali na njem!«

Ko sem ga tako, prav pisano pogledala in se od srca nasmejala, si me je z začudenjem ogledal nazaj.

Povedala sem mu, da sem pravkar ugotovila, da sem na pravem mestu, kajti v svojih sanjah sem »naročila«, da si želim novi posteljni vložek za zdrav in brezskrben počitniški spanec.

Kasneje sem slišala, da je »zgodbo« prenesel še svoji ženi, ki sta se ji družno nasmejala.

Tako je to v sanjah. Zaželeti si je potrebno in jasno izraziti, svoje pričakovanje. Nato pa željo izpustiti in počakati, da se bo izpolnila.

*

Ali ni to prav srčkan primer uresničitve želja iz sveta čudežev?

Naročiš – počakaš - dobiš!


Pisarka Simona


Ni komentarjev:

Objavite komentar