sobota, 10. junij 2017

ŠAMANSKI BOBNI




JADRALEC (Iphiclides podalirius)

*

Če vas pri igranju na gonge ponese v nebo, v prazen nič, potem vas ob igranju na šamanske bobne potegne v spodnje ravni zavesti ali svet pod zemljo. Vendar to ni popolna definicija, ker v šamanizmu obstajajo trije svetovi, ampak za splošen oris zadostuje.

Pravijo, da je šamanstvo ena najstarejših oblik zdravljenja in duhovnega potovanja. Takrat lahko komuniciraš s spiritualnimi svetovi in doživljaš resničnost na drugih ravneh naše zavesti. Obstaja velika verjetnost, da srečaš tudi svojo žival moči.

Saj ne da pametujem iz glave, resnično sem ponovno srečala svojo žival moči. Glede na vse doživeto nisem bila niti tako zelo začudena, ko sem ugotovila, da je moja žival moči metulj. Metulj, ki se mi intenzivno prikazuje in me spremlja tako v stvarni, kot simbolni naravi že od poletja 2013. Povezan je s procesom preobrazbe, v katerega sem bila vpeljana nezavedno.

Ampak lepo po vrsti. Do sedaj sem bila vsega skupaj samo dvakrat na tovrstnem srečanju pri dveh različnih izvajalkah dogodka.

Prvo doživetje je bilo resnično čudežno. Medtem ko drugo ni naredilo name posebnega vtisa. Bila sem celo razočarana, ker sem pričakovala, da bom v popotovanju napredovala in se povezala še globlje. Zgodilo se ni nič od navedenega in ko sem odhajala domov, sem se počutila praznih rok.

Zato bom opisala svojo prvo in izjemno pozitivno izkušnjo. Že ko sem vstopila v prostor, me je zajela toplina in domačnost. Gostiteljica in hkrati izvajalka potovanja z zvoki šamanskega bobna, je svojo skupinico najprej ljubeče in udobno namestila ter pogostila s čajem.

Glede na to, da sem na takšni delavnici bila prisotna prvič, si je prav posebej vzela čas in podrobno razložila možen potek potovanja v svojo notranjost in raziskovanje svojega duha z živaljo moči. Predstavila je, kako bo potekala ena ura globokega potovanja v povezavi z materjo zemljo, po čemer pa bo sledila sprostitev in umiritev duha.

Takrat sem prvič slišala za žival moči in to me je močno pritegnilo. Čeprav je opozorila, da je prvič morda še ne bom srečala, sem si vseeno zelo zaželela, da bi jo spoznala.

Si predstavljate! Šamani verjamejo, da ima vsak človek svojo žival moči. Ta žival bi nam naj pomagala živeti in nas povezala z energijami matere zemlje. Vsak otrok ima svojo žival, vendar se zgodi, da ga skozi odraščanje zapusti. Zaradi potlačenih čustev, strahu, nesprejetosti ali potrebe za vsako ceno ugoditi staršem in družbi, preženemo svojo žival. Šamani pomagajo s šamanskim popotovanjem in zdravljenjem najti izgubljeno žival in s tem človeku vrniti njegovo moč.

Razlaga me je tako prevzela, da sem se že pred samim dogodkom počutila zelo povezano s celotno skupino. Hitro po začetku popotovanja sem zdrknila po tunelu v globino. Vse skupaj je spominjalo na rudarski voziček, s katerim sem se popeljala na dno rudnika. To se je zgodilo v trenutku, brez tresljajev ali kakršne koli bolečine. Znašla sem se v neznanem svetu, kjer pa ni bilo veliko barv. Prostranstva so bila vseobsegajoča in spomnim se, da sem se vprašala, ali me mora biti strah. Pravega strahu nisem občutila, morda na začetku manjše nelagodje.

Ostale podrobnosti so mi že ušle iz glave. Dobro pa se spomnim trenutka, ko je iz moje leve strani vzletel metuljček in poletel diagonalno čez obzorje in nato izginil v desnem zgornjem kotu. Ni se ustavil, ni posedel ob meni, samo poletel je v višave. Tisti hip, ko sem ga zagledala, me je zajelo izjemno navdušenje. Ves naslednji čas sem iskala nekoga, ki bi mu lahko povedala, kaj sem doživela.

Vrnitev nazaj se je zgodila prav zlahka. V šali povedano, ne spomnim se, da bi se tudi nazaj pripeljala z vozičkom.

Po dogodku smo poklepetali in kdor je želel, je povedal svojo izkušnjo. S tem pa večer še ni bil končal. Pogoščeni smo bili s presnim pecivom in ob tem uživali v branju sporočil iz prav posebne knjige. Vsak zase si je sporočilo izbral s pomočjo orákeljskih kamenčkov. Sama sem izvlekla število 90 in v preroški knjigi je name čakalo naslednje sporočilo: »Odkritje: Leta so tekla in čakal Sem, da Me ponovno najdeš …«


(odlomek iz knjige Ljubezen@izbiraj.Si?)

Avtorica: Simona Babič

Ni komentarjev:

Objavite komentar