torek, 4. april 2017

1. korak do cilja - NAMEN

1. korak proti cilju je USKLAJEVANJE SVOJE NAMERE.

Kaj je najhuje, ko razmišljamo o NAMENU?

NAŠ NOTRANJI KRITIK!!!

Ga ni, ki bi bil tako poln kritiziranja, kot smo to prav mi - sami sebi.

*

Kaj je narobe z mano? Kaj res nisem za nobeno rabo? Vse delam narobe! Jaz sem takšen »štor«!

Kako sem lahko tako zelo neumen/a? Kdaj bom končno dojel/a, da nikoli ne bom za to usposobljen/a?

V čem sem sploh dober/ra? Shranjujem, ko pa potrebujem, nikoli ne najdem!
Bom, kdaj spoznal/a sam/o sebe? Kaj bi sploh rad/a? Mar sem res taka neroda, prismoda?

Trema pred javnim nastopom me bo ugonobila!

Niti sanja se mi ne, kako naj se prepustim ali zaupam, kot to svetujejo »razsvetljeni« ljudje?

*

Kakšen je NAMEN samokritike? Vedno nam nekaj odvzema. Posledično se ne moremo sprostiti in prepustiti. Čemurkoli. 

Na primer, užitku.



Pred notranjim kritikom je najtežje pobegniti.

Večkrat, kot se ljubimo, se preziramo.

Torej! Da utišamo notranjega kritika, se moramo uskladiti s svojim namenom.

Ko se zalotimo, da se spet prepuščamo očitajočim mislim, najprej globoko vdihnimo in se v mislih preselimo v srce.

Pozornost nežno preusmerimo na vesele, radostne občutke, na užitek, … na ljubezen do sebe.

Usklajevanje s svojimi nameni je duhovna vaja, ki traja vse življenje, a je vredna vsega truda.

Vedno se posvetite ljubezni ali še bolje … posvetujte se z njo. Kadar vas preplavljajo kritične misli, si položaja ne otežujte še z očitki zaradi teh misli.

Blago preusmerite misli k osnovnemu namenu. Dihajte z nasmehom ali s trebuhom, da se sprostite in se znova prepustite.

To je kot neke vrste meditacija, s katero človek odvrne misli od posvetnih stvari.

Meditacija z neomejenimi zmožnostmi vašega telesa za ljubezen in užitke vseh vrst. Za sposobnost, ki je pravzaprav čudežna.

Kakšen je vaš namen na tem potovanju, ki mu pravimo življenje? Kam želite oditi? Kaj želite ustvariti? Kaj doživeti? Kje so vaše meje? Koliko časa imate na razpolago? Ali si ga boste morali ukrasti?

Ste se pripravljeni posvetiti svojemu telesu, umu in razumu ter čutom? Posvetiti razmisleku o svojem namenu?

Bi ga zapisali?

Naj vas ta zapis usmerja k raziskovanju svojih zmogljivosti!


Pisarka Simona & Simon


Ni komentarjev:

Objavite komentar