sobota, 11. februar 2017

VEDELA SEM


Če že nisem vedela, pa sem vsaj močno slutila, da se bo zgodilo točno to.

Hm kaj?

Preden odgovorim, vam citiram odlomek iz moje 2. knjige:


*
Ti, ki si bralec te knjige, še ne slutiš, v katere svetove te popeljem in poleg svoje, razgalim tudi tvojo Dušo. Ne boj se, všeč ti bo. Sicer pa si varen.

S knjigo v roki, morda prav daleč od mene, boš ob branju nehote in spontano začutil tesno povezavo z menoj. Do konca branja te knjige se boš vame še zaljubil. Ali pa me sploh nikoli ne boš maral. Izbral boš sam.

*

Sedaj, ko prejemam prve odzive bralcev svoje 2. knjige, se dogaja točno to:

Do konca branja te knjige se boš vame še zaljubil. Ali pa me sploh nikoli ne boš maral. (Simona Babič)

Knjiga v bralcih vzbuja neverjetne občutke. Ali besa, jeze, zavisti, ljubosumja …
Ali hvaležnosti, ljubezni, osebne spodbude, sreče … Zato, ne bom rekla, da nisem vedela že vnaprej. Vedela sem, da vas ne bo pustila »hladne«.

Nemogoče! Kajti knjiga je VROČA, da puhti iz nje, zaradi ognjenih iskric, ki jih podžiga čuteča Ljubezen.

Nagovor teče predvsem vsem, ki me že poznajo. Iz časov, ko še nisem pisala, ko še nisem bila sprememba sama v sebi, ko sem še ždela v kotu, na videz nemočno in nebogljeno. Ti ljudje so imeli takrat zame »lažne« občutke ljubezni.

Kajti danes, ko sama delim Ljubezen, jih NI VEČ. Nekateri se delajo, da me ne poznajo. Nekateri se me izogibajo, drugi spet za ovinkom ogovarjajo. Vsi ti pa se nekoč »govorili«, kako me imajo radi.

Zakaj te ima lahko nekdo rad, ko si nesrečen, žalosten, zapuščen, poln bolečine?
In zakaj te ne more imeti več rad, ko si srečen, poln ljubezni in veselja, ki si ga pripravljen deliti naprej?

Kakšno ogledalo smo drugim, bomo izvedeli šele, ko se bomo sami spremenili, drugi pa se bodo ob naši spremembi zgrozili! 

V resnici si naše spremembe sploh niso želeli. Z nami so se hranili, tudi nezavedno. Bili celo zadovoljni, ker se nam je godilo »slabše«, kot njim.

Sedaj, ko smo se premaknili naprej, pa za njih ne obstajamo več, nas ignorirajo. Na videz se ve. Na skrivaj nas opazujejo in spremljajo in čakajo, če nam bo ponovno spodrsnilo.

Veliko teh moje knjige ne bo vzelo niti v roke, ali pa bodo to naredili naskrivaj. Tisti, ki se bodo odločili, da jo preberejo, pa bodo morda imeli občutek, da lahko sodijo.

Neverjetno se bo bralo, ampak sta se že našla dva, ki sta mi bila prijatelja, a sta se ob branju moje knjige tako razjezila, da se eden izmed njiju ne želi z menoj več niti pogovarjati. Drugi se je skril pod masko.

Si predstavljate, kaj vse v nas sprožajo občutki ljubezni, ki to sploh NISO.


Po drugi strani pa je sprememba v meni priklicala toliko novih, ozaveščenih ljudi, na višjih vibracijah dojemanja sebe in vseobsegajoče besede LJUBEZEN. Ne mine dan, ko se ne bi zahvaljevala. 

Zahvaljevala za prejeto sprejemanje, naklonjenost, učenje in brezpogojno odprtost teh ljudi, s katerimi grem naprej. Samo naprej. Preteklost, vzorce in vso ostalo navlako puščam za seboj. Nihče me ne bo ustavil. Niti tisti, ki »mislijo«, da me ljubijo.

Kajti ljubezen NI pričakovanje, nadzorovanje, zahtevanje in omejevanje. JE nasprotje vsega naštetega, ki je samo odraz strahu in nemoči vsakega, ki samo MISLI, da ljubi.

*

Naslednje besede podarjam vsem, ki so pripravljeni iti korak dlje in pri SEBI razmislit, do kod v resnici seže njihova ljubezen.

1.     Mnogo ljudi govori o potrebi delovanja na osnovi ljubezni in odstranitvi strahu. Ko pa je govor o zelo občutljivem področju njihove zasebnosti, bodo kar naenkrat utihnili. Vladar njihovega srca je strah, a z besedami gradijo spomenik ljubezni.

2.     Da bi odstranili strah iz svojega življenja, ga morate napolniti s čisto ljubeznijo.

3.   Da bi to lahko storili, se morate soočiti z nečim zelo bolečim: LASTNIM ODNOSOM DO LJUBEZNI.

4.     Ljubosumje je največji sovražnik ljubezni. Večji kot je strah, večja je ljubosumnost.
   Ko nekoga ljubimo, mu damo popolno svobodo. Ljubezen JE dajanje. Ljubezen NI kontrola ter jemanje.

6.     V življenju se zgodi več ljubezni. Nekatere trajajo dlje, nekatere ne. VSE pa so prave.

7.     Celota sta telo IN duša. Prava ljubezen je eno in drugo.

8.     Spolnost predstavlja naravni način izražanja ljubezni, ki jo je treba negovati, razvijati in se o njej nenehno UČITI.

9.    

Seveda Ljubezen seže še dlje, kot vse te zapisane misli …

Pisarka Simona&Simon

*

Malo tko se može pohvaliti, da ga je poljubila ljubav sama.
(Maitreya u »Čarobnici – Adrian Predrag Kezele)




1 komentar:

  1. Ze to kar je napisano me je prevzelo. Rada bi to dozivela v zivo, zaljubljenost pride iznenada in tudi mine, ljubiti nekoiga pa je tezja in vcasih boleca oblika zaljubljenosti. Jaz sem ljubila nekoga, danes le redkokdaj pomisim nanj, tudi ljubiti se nekega dne konca. Pa pride zopet nova zaljubljenost in to se ponavlja.

    OdgovoriIzbriši