nedelja, 12. februar 2017

ŠE VEDNO NE VESTE ...


... S ČIM BI ZA VALENTINOVO RAZVESELILI SVOJO LJUBEZEN? 
MORDA Z LJUBEZNIJO MALO DRUGAČE IN PODARILI KNJIGI O LJUBEZNI

VZHOD SONCA - PONOVNO SIMONCA
in
Ljubezen@izbiraj.Si?


DO JUTRI JU PONUJAM ŠE PO ZNIŽANI CENI 29,99 eur 

Cena posamezne knjige je 27 eur. Naročilo na: ponovno.simona@gmail.com

(ODLOMEK IZ KNJIGE: Ljubezen@izbiraj.Si?)

Betina, november 2014
...
»Simona pa ne bi bila Simonca, če ne bi vedno nekaj raziskovala«.

No, torej! Napisala sem pismo posebej izbranim moškim, ki jih poznam. Nekatere veliko let, nekatere manj, enega zelo kratek čas. Vsakega izmed njih sem že vsaj enkrat osebno srečala. Stari so med 40 in 70 leti, kar pomeni, da so si v življenju že nabrali veliko izkušenj in imajo morda že izoblikovan pogled na žensko Dušo.

Poslala sem jim pismo v elektronski obliki, s točno tako vsebino, kot jo navajam:

(ime naslovnika), zdravo!

Prosim za mnenje.
Delam mini ANONIMNO anketo med nekaj moškimi, ki jih poznam.
Rezultate bom uporabila pri pisanju svoje druge knjige.
Sprašujem te, kaj bi odgovoril na Ljubezensko pismo ženske (priloga v knjigi), ki bi jo v resničnem življenju tudi osebno poznal, vendar do nje ne bi občutil tako, kot ona do tebe.
Zanima me, kako razmišlja moški, ko prejme tako pismo od ženske, s katero nikoli ni »nič imel«, sam pa je v partnerskem razmerju.
Prosim, da mi odgovoriš to, kar ti bo ob prebranem najprej padlo na pamet.
Za odgovor bom zelo hvaležna.

Lep pozdrav, Simona

Priložila sem identično vsebino pisma, ki sem ga 17. novembra 2014 pisala Simonu. Upam, da vas zanimajo rezultati ankete, tako kot so zanimali mene.
...

Avtorica: Simona Babič

Ni komentarjev:

Objavite komentar