ponedeljek, 12. december 2016

URESNIČI SVOJE SANJE


Imaš izgovor ali dva, da ne gre? Ali celo mnogo več?

Sploh ne veš, kaj so tvoje sanje?

Ali še huje! Si jih pokopal tako globoko vase, da si še sam nanje pozabil?

Kaj pa, če te spomnim, da jih imaš? Vsi jih imamo. In da so uresničljive?

Vem, ne verjameš mi na besedo. Nič takega. Poudarek je na NIČ.

Popolnoma enako sem razmišljala tudi sama. Vdana v usodo. To je to! Meni se pa res ne more zgoditi nič takega, dih jemajočega.

Bom pač potrpela in vztrajala v položaju, v katerem sem. Saj tako ali tako ne morem ničesar spremeniti. Niti sveta niti položaja, v katerem sem, še manj sistema, ki ne spušča skozi svoje "kvazi" zakonitosti skoraj nikogar in ničesar.

Le kaj bi torej lahko spremenila prav jaz? Le kaj?

Po naključju in po prav čudnih poteh pa je vame pricurljalo spoznanje, da v resnici pa nekaj lahko spremenim.

In to je … SAMO SEBE!

Hja, koga drugega pa, kot svoj pogled na življenje.

Svoje delovanje in rokovanje z življenjem.

Kako se je to zgodilo?

Tako, da sem naredila nekaj »najbolj norega« in se podala na pot spreminjanja SAME SEBE.

In danes? Sem si bolj všeč?

Zagotovo! Sebi sem globoko hvaležna, da sem se končno slišala. 
DA JE VSE MOŽNO!

Ko sem dojela, da je VSE v življenju povezano samo z dvema »besedama«, to sta LJUBEZEN in STRAH, sem izbrala izrecno in samo LJUBEZEN.

Me je še kdaj strah?

Vsak dan znova dobim priložnosti za izkušanje strahu.

In vsak dan znova poskušam ozavestiti, da LJUBEZEN premaga VSE. V povezavi z iskrenostjo, sočutjem, spoštovanjem in zaupanjem, da se bo tudi zame dobro izteklo.

Zatorej vedi, vsi negativni občutki, kot so ljubosumje, jeza, strah, nemoč, nezaupanje, slepomišenje, pretvarjanje, ponarejanje … so rojeni iz STRAHU.

Zato izgubimo občutek, da smo vredni vsega najboljšega.

Če bomo sejali ljubezen, bomo LJUBEZEN tudi želi. Povsod! Tudi tam, kjer smo bili prepričani, da so vrata za nas zaprta.

In še nekaj je, na kar bodite pripravljeni!

Ne bo jih prav mnogo, ki bodo verjeli vašim sanjam.

NAJPOMEMBNEJŠE:
Vi sami morate biti med tistimi, ki verjamejo v VAS. 
Tudi, ko je najtežje, ko boli »kot pes«, ko ponovno in znova obstaja možnost, da padete … ZAUPAJTE VASE.
Do konca in za vedno!

Zelo veliko izkušnjo sem dobila, ko mi je lastni otrok pokazal ogledalo in povedal:
»Mami lahko jaz verjamem vate, kolikor hočem! Če ti ne boš verjela SEBI, ti tudi moja vera vate ne bo pomagala!«

Takrat sem pomislila: »Točno tako!« Na koncu lahko vsi okoli mene verjamejo vame. Če ne bom sama SEBI ZAUPALA in se predala svoji novi poti z dušo in srcem, ne bo nič!

Zatorej! Izbrala sem pot uresničevanja svojih sanj.

Napisala sem 2. knjigo. In to jaz, ki sem do nedavnega mislila, da bom do konca življenja hodila na predstavitve knjig drugih avtorjev.

Da bi meni kaj takega uspelo, je bilo do nedavnega nepredstavljivo.

In danes? Sem tik pred prvo predstavitvijo 2. knjige …

VSE GRE, VSE JE MOŽNO!

Zastavi si v sanjah karkoli in jutri naredi svoj prvi korak k uresničitvi.

Kaj jutri? Zakaj ne že danes?


Razmisli …


Pisarka Simona&Simon

Ni komentarjev:

Objavite komentar