sreda, 28. december 2016

IGRA BESED

Kdaj pa, če ne ravno te dni? JE časa za igro na pretek.

Torej, samo izbrati še moramo, KAJ SE BOMO IGRALI?

Mene so »moji« otroci razveselili z voljo do igranja moje najljubše igre NASELJENCI. To je igra, ki lahko traja več ur, ampak ti mora poleg vsega znanja stati ob strani tudi sreča. 

V tem večeru sem je imela res veliko, kajti če me spomin ne vara, sem prvič v tej igri ZMAGALA!!!

Sem vas navdušila, da boste že danes segli po svoji najljubši igri?

*

Ampak moja beseda bo v tej objavi tekla v drugo smer …, poigrala se bom z besedami, ki so sicer vsakdanje …, pa vendar! 

Ali se zavedamo njihovega pomena, ko jih izrečemo?

Hkrati s to objavo vam razkrivam tudi del govora, ki sem ga pripravljala za predstavitev 2. knjige Ljubezen@izbiraj.Si? in ga zaradi dolžine in več različic govora tako ali tako nisem zmogla vsega »glasno ubesediti«.

*

Slovenci imamo prav zanimivo besedo, ki jo uporabljamo ob srečanju ali slišanju z nekom drugim. Po navadi rečemo: »ZDRAVO!«

Hm. »ZDRAVO!« To besedo izgovarjamo jo vsak dan in to večkrat.

Ali ob tem pomislimo, naj bo tistemu človeku vse v ZDRAVJE ali je to samo beseda, izgovorjena rutinsko in se ob njej niti ne spomnimo, kaj sporočamo?

Ko nekomu pošljemo čestitko za praznike, napišemo ZDRAVO IN SREČNO NOVO LETO

Ali v resnici samo takrat zavestno pomislimo, da mu želimo ZDRAVJA!

Ko rečemo: »POZDRAVLJENI!« Ali pomislimo, da zaželimo, da se pozdravi?
Kaj ne, da ne?

Ko rečemo: »IMEJMO SE RADI!«. Ali to pomeni tudi, IMEJMO SEBE RADI. Ali pomislimo najprej na  SEBE ali na DRUGE? Ali pomislimo MED SEBOJ SE IMEJMO RADI?

Ko rečemo: »LJUBIMO SE!«, pomislimo na koga? Ali pomislimo na vse druge ali vključimo tudi SEBE? LJUBIMO SE-BE, je daljša izpeljanka.

Ko rečemo: »ZA-LJUBIMO SE!«, smo takrat ZA-to, DA SEBE LJUBIMO?

Ko rečemo: »SEM ZA-LJUBLJEN!« smo takrat ZA-to, da smo LJUBLJENI? Se strinjamo, da smo LJUBLJENI?

VELIKO BESED IZGOVARJAMO NEZAVEDNO IN O NJIH NE RAZMIŠLJAMO.

Kaj želim povedati?

Naše misli, naše besede imajo energijo in s tem veliko moč. Besede drugim naj bodo vedno skrbno izbrane in ljubeče. Ko jih izrečemo, jim damo moč.

ZAVEDNO ALI NEZAVEDNO. Ozavestimo, kaj govorimo!

*

In še malo za šalo …

Na prvo predstavitev 2. knjige je prišel tudi človek, ki spremlja mojo pot že od izdaje 1. knjige in ga imam zelo rada. 

Še pred samim dogodkom mi je izročil šopek (na fotografiji) in rekel: 

»Umetni šopek za umetnico!«

Hehe … Če to ni čarovnija besed?!




In za zaključek dodajam ljubečo igro besed »svojemu« Simonu:

»V vsaki pori tvojega telesa občutim svojo Ljubezen!«

Pisarka Simona


Ni komentarjev:

Objavite komentar