ponedeljek, 31. oktober 2016

Kaj VSE LJUBEZEN JE, ko LJUBEZNI NI!



Prav danes me je v gozdu prešinilo naslednje spoznanje.
Ponovno sem bila v mislih pri svoji 1. knjigi in porodila se je ideja za podnaslov:

»Kaj VSE LJUBEZEN lahko JE, tudi takrat, ko LJUBEZNI NI!«

V času pisanja 1. knjige še nisem imela pojma, kako bi Ljubezen opredelila drugače, kot pripadnst ljubljeni osebi. 

Kaj drugega pa bi Ljubezen še lahko bila? Ljubezen je prisotna, če obstaja fizična prisotnost.

Ta pogled je danes preteklost. 
Zakaj? Zato, ker sem sama sebi dokazala, da obstaja Ljubezen na veliko več nivojih, očem nevidna, a občutena intenzivneje kot vsak fizičen dotik.

Hm, mogoče je v meni malo čarovniškega duha, ampak na pravi dan, 31. 10. 2016, sem odločena obelodaniti še nekaj resnic.

Kakor je beseda Ljubezen preprosta, je hkrati kompleksna in neizmerljiva ker niti nima merske enote.

Upam, da si že izoblikoval vprašanje, na katero želiš odgovor!

Kaj VSE je še lahko Ljubezen?  

Ste morda kdaj pomislili, da Duše med seboj komunicirajo? Se pokličejo? Iščejo? Si pomagajo?

Da! Tisti, ki so nekoč že bili povezani na fizičnem nivoju, lahko kasneje vodijo med seboj pogovor na višjih, astralnih nivojih …, frekvencah.

To so Duše umrlih, ki se povezujejo s še živečimi. Lahko pa so Duše, ki še živijo in se na njim dostopen način povezujejo z drugimi Dušami iz življenja.

Duše med sabo lahko vodijo pogovor, če se tako odločijo.

Morda ta misel ne sodi v tvoj svet, pa si vendarle dovoli prisluhniti.

Da si že večkrat sanjal o ljudeh, ki so prisotni v tvojem življenju, že imaš izkušnje.

Ali velikokrat sanjaš o kom, ki je že odšel?? 

Ali se spominjaš sanj, ko se prebudiš? Le kaj so ti sanje želele sporočiti? 

Če boš o njih razmislil in vključil v razmislek tudi, kdo ti jih pošilja, boš najverjetneje dobil odgovor na katero izmed vprašanj, ki se ti v zadnjem času podijo po glavi.

Podobno lahko potekajo pogovori na dušnem nivoju tudi čez dan. Le, da je naša pozornost takrat razpršena na misli o tisoč in eni stvari.

Če si umirjen, pozoren ali morda sam s seboj, te lahko obšine kakšna nenavadna misel.

Morda ob tem občutiš na telesu spremembo. Na primer gomazenje, toplino, nenaden zbodljaj …, kot bi se te nekdo želel dotakniti in opozoriti nase: »Tukaj sem!« »S teboj sem!« »Me slišiš? Stojim ti ob strani.«

Če bi uspel temu nameniti vso pozornost, bi spet lahko dobil odgovore na svoja  vprašanja.

In tako dan za dnem potekajo človeku prišepetavajoči pogovori naših Duš, ki se povezujejo s prav določenim namenom.

Kakšnim? To je odvisno od vsakega posameznika posebej. Predvsem od tega, kar prav v tistem obdobju doživlja in predeluje.

Neskončno število odgovorov lahko na ta način prejmemo, če le ne razmišljamo zgolj s svojim racionalnim umom in ne popuščamo vplivu ostalih, s katerimi smo obkroženi.

Moje izkušnje kažejo, da je prisluh drugim, več kot koristen. Ampak na koncu pa tudi vem, da je moja resnica le moja.

Ne glede kako močno si kdo želi, da bi mi pomagal, me ozaveščal ali spodbujal k »pravemu« načinu delovanja, pa bom jaz sama izluščila, kaj je tisto res pravo zame.

Kaj je točno tisto, kar se name najbolje prilega in me zlaga v celoto.

Samo jaz sama bom izbrala in odločila, kako bom ravnala in delovala, da bom v skladju s seboj.

Kot veste, lahko zavedno, kot tudi nezavedno zelo močno vplivamo drug na drugega.

Kaj pa je tisto, kar nam samim najbolje pristaja? O tem pa odločite sami.

Saj veste! Vendarle morate v svoji koži živeti sami. Prav nikogar drugega si ne morete zatlačiti pod kožo.

Kar pa se tiče pogovorov in dogovorov na dušnem nivoju, pa spet iz izkustev vem, da je prisluh tem odgovorom zlata vreden.

Mene so prejeti odgovori iz nezavednega uma popeljali na pot, ki ji danes dobesedno rečem: »Ljubezen brez meja!« Na tej poti posegam v brezmejnost, tudi zato, ker Ljubezni zaupam!

Ne več s tako velikim dvomom, strahom in brezumom, temveč spoštljivo, hvaležno in v pričakovanju vsega najboljšega.

Te je zamikalo, da bi prebral mojo 1. knjigo 
VZHOD SONCA – PONOVNO SIMONCA?

Najdeš jo skoraj v vseh knjižnicah po Sloveniji. Če želiš samo svoj izvod, ga lahko naročiš na ponovno.simona@gmail.com ali na FB Pisarka Simona ZS.

Pisarka Simona&Simon 

Ni komentarjev:

Objavite komentar